Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg må innrømme jeg er lei av å høre "åååh, så stor du er. MÅ jo være to inni der. Er du sikker på at det bare er en?" eller "hæææ? er det over en måned til termin? stakkars deg"...
Folk har liksom så mange meninger om hvor stor en høygravid dame skal være. SF-målet er på streken og jeg synes ikke selv jeg er sååå stor. Men man blir jo litt påvirket av sånne dustete kommentarer da...[&o]
Så, dere er gode dere! Sier bare at jeg er fin! Stor og fin er lov å si[:D]
Finefine magen din[:)] Men syns folk du e såå stor da?? æ trur no æ va stør einn d når æ va høygravid, og du e jo andregangsfødende i tillegg... va du så my mindre me Viktor?
Syns magen va perfekt æ snuppa[:D]
Takk, tuppa! [:)] Nei, var ikke større med Viktor. SF-målet var faktisk høyere med han. Men det kan være fordi jordmora mi tar i litt når hun måler. Denne gangen har jeg blitt målt av forskjellige og hun kommer alltid høyest ut[8D] Hun trodde jo Viktor kom til å bli 4500. Han ble 3500, såååeh[:D]
hehe, Nina. Det har gått så fort, du aner ikke! Jeg har ikke engang rukket tenkt på navn!