Bejb Gift med forumet 13 Jun 2006 #1 i dag har jeg bare 40 dager igjen. håper di går fort.. gleder meg til å se lille mini om ikke så lenge... mange flere som er høygravide her?
i dag har jeg bare 40 dager igjen. håper di går fort.. gleder meg til å se lille mini om ikke så lenge... mange flere som er høygravide her?
Monkaponka Forumet er livet 13 Jun 2006 #4 Yes, jeg er høygravid! Iikkk.. jeg har bare 29 dager igjen[:D][:D]
*SommerMamma* Forumet er livet 13 Jun 2006 #7 oioioi!! jeg er visst også høygravid idag ser jeg!![;)]
edvine Gift med forumet 13 Jun 2006 #8 Grattis til alle høygravide[:)] Jeg er det om 3 dager jeg....... Sukk......er litt lei nå....vil ha tilbake kroppen min[&:] Savner å være vanlig.
Grattis til alle høygravide[:)] Jeg er det om 3 dager jeg....... Sukk......er litt lei nå....vil ha tilbake kroppen min[&:] Savner å være vanlig.
T Tvilling74 Forumet er livet VIP 13 Jun 2006 #10 Her er det bare 25 dager igjen..Men måtte han komme litt før [:D]
Dorothy_1 Gift med forumet 14 Jun 2006 #12 Hvis det er fra det er 40 dager Igjen, Er Jeg nok det jah.... [:D]