Høygir

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Nå har jeg satt inn høygiret. Prøver å gjøre mest mulig hver dag, så kynnerne begynner igjen. Og det virker, kynnerne kom med en gang:) Tar også bringebærbladkapsler:) Jeg VIL føde 1. Juli:p jeg har ikke tolmodighet til å gå til termin.. men med min flaks blir jeg vel å gå to uker over:mad:

Hva gjør dere for å få igang ting? :)

termin 21.07.2013

termin 22 juli her og er ikke lillebror kommet til uke 39 så blir han hjelpt ut...men håper på at det starter av seg selv en stund før. jeg må bare vente til rundt 1 juli,så skal jeg male terrasse,gå i båt,modnes på alle mulige måte som modnes kan på :P

ja tenker det samme jeg også.. to uker på overtid! Termin 20.juli :) er ikke noen tegn til noe ..føler meg helt flott faktisk :) men gjør meg ikke noe (ENDA) men rundt termin går helt fint :) men begynner vel å TRAVE rundt 10 juli :P

Jeg har ikke termin før 14. juli, så jeg begynner nok ikke å stresse med noe før den datoen nærmer seg. Nå håper jeg bare hun holder seg i magen minst 2 uker til, for det er så mye igjen jeg skulle ha gjort før fødselen.

Har hatt første runde med modningsakupunktur og magen har sunket MASSE. Det er nedpress og murring. Vet ikke om det er det da, men lov å håpe, skal ha to runder neste uke. Drikker også en del koffein...kanskje ikke like bra, men klarer ikke holde meg unna og nå er han jo så stor så tenker det går bra. Planen er å stare med igangsettings akupressur her hjemme, det er jo uansett deilig, om en ukes tid :-)

Har ikke termin før 14, men har han ikke kommet til da så går jeg egenhendig inn å henter han, overtid er bare ikke aktuelt! Jeg gikk masse i trapper og masse tur forrige gang. Jeg var helt utslitt når fødselen satte i gang, så skal ta det litt mer med ro denne gangen. Pass på så du ikke blir veldig sliten :-)

Er veldig der at jeg tror de kommer når de kommer! Eneste er vel kanskje modningsakupunktur... Er vel ganske lei denne gang, men håper det ikke blir fødsel før uke 39 i hvert fall!! (Og max et par dager over termin da) mine er født 41+5, 40+5, så håper vel egentlig veldig på 39+5 denne gang :) passer så godt inn med ferie og alt :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Termin 20 juli, og syns han komme før. Beingebærkapsler er kjøpt inn og startet på, å skal be om nodningsakupunktur på neste time (mandag :) ) ..

Men ja, typisk (u)flaks å måtte gå overtid når en ønsker å føde før tida :P

Termin 20 juli, og syns han komme før. Beingebærkapsler er kjøpt inn og startet på, å skal be om nodningsakupunktur på neste time (mandag :) ) ..

Men ja, typisk (u)flaks å måtte gå overtid når en ønsker å føde før tida :p
Hvor kjøpte du disse bringebærkapslene?
Tenkte jeg skulle kjøpe i morgen ;)

Termin 28 og jeg er utålmodig nå!! Vil ikke på overtid "/

termin 28 juli

Ville helst at snuppa skulle kommet snart, orker ingenting lenger! Alt jeg gjør gjør vondt i magen og ryggen om dagen, så orker ikke gjøre all verden :p

Termin 7.juli

Jeg prøver å holde meg i selen! Virkelig! Jeg rødmer når jeg tenker på de desperate tiltakene mine forrige gang.
Og det er lenge til min termin...18 juli!
-Men så kommer jo den hviskende stemmen i øret mitt: "Du fødte i uke 39+0 sist gang, så da funker kjerringrådene sikkert"
Så nå sitter jeg her...med nyinnkjøpte bringerbærkapsler og tlfnummeret til akupunktur og hele pakken....Blir vel samme valsen denne gangen også :-)!!

Her e det motsatt. Gjør minst mulig for å få ting i gang. Går ikke på tur, ingen modningsakupunktur å tørr ikke nærme mæ de bringebærbladkapslan fordet om æ har hørt at det kan hjelpe på at melka kommer fortere og at livmora trekker sæ raskere sammen etter fødsel, nå som hadde vært en fordel. Har sagt at de må holde sæ inne til hværtfall 25. juni og går gjerne til 2.juli hvis æ får lov, men tviler litt på det. :-/ vil ikke bli trukket i permisjon for at de kommer for tidlig å hadde vært supert med 2 ekstra uker perm til pappaen. :)

<3 Termin 2.juli med småguttan mine <3

Å gå til 2.07 er jo virkelig ett poeng pga nye permregler, men jeg klarer ikke holde hode kaldt å tenke rasjonelt! Jeg vil føde NÅ!!

Back
Topp