Høye lyder

MammatilE

Glad i forumet
Hvordan reagere deres små på høye lyder, altså skikkelig bråk?
Samboer pusset et gulv(med maskin) i et rom idag. Hun er virkelig livredd skrumaskiner og andre maskiner som bråkerq, begynner å gråte skikkelig. Støvsuger og om noe ramler i golvet å lager høy lyd går greit. Da ser hun bare hva det er å fortsetter med sitt.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Her er han kjempeskvetten! Men tror ikke han bryr seg om sånne lyder, mer plutselige lyder. Også har jeg merket at han av og til får en vond gråt når andre barn hyler/gråter. Merkelig!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er han kjempeskvetten! Men tror ikke han bryr seg om sånne lyder, mer plutselige lyder. Også har jeg merket at han av og til får en vond gråt når andre barn hyler/gråter. Merkelig!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mi ser bare forskrekket ut når andre barn hyler eller gråter :p samme om en hund bjeffer. Bare ser på barnet eller dyret med store "hva skjer" øyne :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Mi ser bare forskrekket ut når andre barn hyler eller gråter :p samme om en hund bjeffer. Bare ser på barnet eller dyret med store "hva skjer" øyne :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Hehe, ja er sånn her og. Bare av og til at han setter i kjempehyl når andre skriker:p men bare jeg snufser så skvetter han skikkelig av og til! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Det meste går fint, men iblant skvetter hun skikkelig og gråter når mannen nyser høyt. Eldste var livredd blenderen helt fra hun var i magen, og selv nå snart seks år gammel er hun ikke veldig begeistret for akkurat den lyden.
 
Hehe, ja er sånn her og. Bare av og til at han setter i kjempehyl når andre skriker:p men bare jeg snufser så skvetter han skikkelig av og til! Hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sånn er han her også... Veldig redd og følsom. Han har vært sånn siden han ble født og heldigvis blitt bedre enn det han var. Alle er forskjellig.
TAKK og pris for at V ikke begynner i barnehagen enda sier bare jeg. :)
 
Back
Topp