høye leververdier..

<3<3<3

Blir kjent med forumet
på fredag var eg og tok blodprøvar for å sjekke leververdiar siden eg klødde son på beina. fikk svar i dag, og det viste seg at verdiane var litt høye så de ville ha med inn på sjekk på sjukehuset. dei sku ringe meg i måren og avtale tid. kjenner eg er litt spent. noen andre som har gjort dette? hva gjør di på sånne kontroller? kanskje jeg blir satt i gang?!?! har masse tanker i hode akkuratt nå....

Spørs hvor høye verdier av ALAT og ASAT og Bilirubin du har! En veninne ble satt igang like før jul i uke 37 pga noe forhøya leververdier. De var ikke veldig høye, men iallefall sånn at de ville få igang fødsel!

Masse lykke til ialelfall :) Trygt å finne ut av sånne ting og at du blir fulgt godt opp!

takk for det.
kjenner eg er litt spent, håper de vil ha meg inn i måro slik at eg slepp tenke så mye på det å undre over hva som skjer.
håper litt på å bli satt i gang, er ganske klar:)

ORIGINAL: nr3 på vei...

takk for det.
kjenner eg er litt spent, håper de vil ha meg inn i måro slik at eg slepp tenke så mye på det å undre over hva som skjer.
håper litt på å bli satt i gang, er ganske klar:)

Det skjønner jeg godt! Godt å bli tatt vare på!!!
Ja vi får krysse fingrene for at det blir løsningen da  [:)] 

Jeg hadde ALAT på 420 og den andre på 360. Noe som er ganske høyt. I uke 34. Ble umiddelbart sendt til sykehuset pga mistanke om HELP syndrom. Men siden formen min igrunnen var ganske bra, så slo de i fra seg ganske fort på sus at det var HELP. Noe jeg ble sjeleglad for. Jeg ble innlagt 2 netter. De tok blodprøver, målte blodtrykket og crp hver dag. så tok de ul av fosteret og leveren samt gallen for å utelukke gallesten. Etter hvert begynte blodprøvene å gå ned. Og siden jeg ikke hadde noen smerter i lever området så ble jeg utskrevet. Men har gått og tatt blodprøver 2-3 ganger i uken i etterkant. På onsdag fikk jeg endelig beskjed om at nå var prøvene innenfor normalen (fortsatt høye men innenfor normalen). De reknet til slutt med at det har vert et virus av en eller annen art. Legene på sus klødde seg fælt i hodet siden jeg ikke hadde noen smerter. Var i dag og tok ny blodprøve og håper på at den er gått enda mer ned. Men nå er jeg ihvertfall ikke så redd lenger.

Håper de finner ut av det hos deg, så må du ha masse lykke til. Krysser fingrene for deg jeg

Back
Topp