Høye hæler *inspirert av coscasita :P

Liker ikke å gå med høye hæler.. Dessuten er mannen min kort at jeg ikke har noe lyst heller :p

Klarer ikke gå med høye hæler jeg :p skal jeg gå med de må jeg ha en dag i forveien på å trene meg opp :p

Så får man så sinnsykt vondt :o skjønner ikke at folk orker å danse i høye hæler heller :p

Bodde i hæler før, så nå har jeg fått uhelbredelige fotskader og kan aldri gå med hæler igjen. :p

Jeg liker å gå med støvletter med litt heler, men hverken tynne eller lange

Altså, jeg har haugevis med sko med 12 cm hæl på i klesskapet som vi da gikk med på "byen" for noen år siden, nå har jeg ikke sjaaans til å gå i de ! Hahah, ser jo ut som bambi på isen med de :p

Jeg elsker høye hæler!
Dessverre kan jeg ikke bruke det så mye pga store rygg/nakkeproblemer. Men jeg jubler innvendig de få dagene i året jeg får bruke det. Sukk <3
Før var det omtrent bare 15-16cm, men pga ryggen har jeg måttet gå ned til 10 og 7, på 17 mai brukte jeg 3cm bred hæl i fjor :wideyed: men bekkenet mitt har mye låsninger og er fremdeles løst etter graviditeten så jeg bare måtte. Men de er fine fordi om da :P og det er jo 17 mai, skal jo ikke være så høyt da, skal jo ikke på fest heller..

Jeg er 180cm, så jeg unngår høye hæler :)

Vel. Jeg føler meg så slank og staselig i høye hæler. Enda så klønete jeg er. (Og ikke er jeg spesielg slank lenger heller..)...
Meeen.. jeg foretrekker store og tunge og FLATE sko. Selv når jeg skal kle meg pent. Jeg går ENTEN i tunge vintersko/i skatesko (etter årstid) ELLER i litt høye hæler.. :p

Altså.. Jeg får de på og klarer å gå med det...

... Om stilen jeg går for er å se ut som en svært vaglete full pingvin ellernoe :rolleyes::D
Kanskje ikke så gale men.. Gale nok, syns det er ubehagelig og føler mine 173 cm gjør meg mer enn høy nok om jeg skal ut :-P

Jeg elsker høye hæler, gikk aldri i noe annet før, mannen min er over 30 cm høyere enn meg og da var det greit å late som vi var på samme planeter :p

Elsker høye heler! 10 cm er perfekt. Brukte litt i svangerskapet, men da var de relativt tykke og mer hverdagssko :)

Back
Topp