Høye forventninger..........

Blåmann

Elsker forumet
............til morsdag?

Vi har aldri feiret det noe særlig, men kjenner jo nå at det hadde jo vært koslig å blitt gjort litt stas på[:D]

hjemme har vi alltid laget kort og gitt kaffe og frokost på senga til mamma[:D] alltid kjempestas

Mja - kjenner jeg meg selv (og mannen) så godt som jeg tror, så har jeg som vanlig for høye forventninger til sånt [8D][:D] Han er IKKE noe flink på valentinesdag, og siden det blir noen år til Mille kan ta styringen på morsdag, regner jeg med at den forbigås i stillhet - slik valentinsdagen har blitt i alle år [8D]

Det er morsdag, valentinesdag og bursdagen min iløpet av 3 små uker nå da, så jeg får nok NOE iløpet av de ukene [:D][:D]

Håper jo jeg kanskje får en teining av jenta mi som jg har fått siden hun kom![:D]
Like kos hver gang, og jg gråter like mye hver gang[8D]

Jeg forventer å få en "verdens beste mamma" kopp, men kun fordi jeg har hinta helt klart om at "de har fine sånne kopper der" [8D]
Vi skal ha dåp på søndag, så vi får feire alle mammaer sammen med lillegutt [:)]

Jeg har absolutt ingen forventninger til morsdag siden gubben skal feste...Og på valentinsdagen skal småen ta vaksine, så blir nok ikke feiring da heller...

Jaja, jeg får ihvertfall vært med gullet mitt uansett og så får jeg satse på at om noen år lager han morsdagskort til meg[:D]

Jeg sa til snuppa, HØYT, i sta når gubben hørte på. "ja i helga er det MORSDAG, skal tro om du har fått med deg det lille venn"
Så kommer det fra gubben i sofaen: "Ikke mulig at hun ikke har fått med seg det, står jo over alt på internett" [;)]

Så noen har iallefall registrert at det er morsdag... spørs bare om han har tenkt å gjøre noe med det [8D] Et par 100 hint til fra meg så får jeg kanskje en blomsterkvast eller noe [;)]

Nei jeg kan ikke si jeg har noen store forventninger men håper jo på litt oppmerksomhet iom at det er første morsdagen [8|]

vi skal ha dåp den dagen så forventer ikke så mye altså.. kanskje jeg heller visper sammen litt ekstra god mat på mandag som vi kan kose oss med på kvelden. sambo jobber 14.00 til 21.00 verdens teiteste arbeids tid.. men men.. er valentins day på mandag så da koser vi oss da heller

Tror ikke Neo trør til med noe, men mulig jeg får være med på morsdagskaken som pappa alltid kjøper [8D]

Forventer i grunn INGENTING..
Vi skal til farmor og spise middag på søndag.

Å siden jeg er uten mamma selv og svigermor bor på Island så blir det liksom ikke mye feiring.

Mannen er kjempeflink til å huske sånne dager! Selv om vi ikke har hatt felles barn før nå, så har han ordnet med gave på senga og greier sammen med jentene mine Så jeg tror nok det blir markert littegrann - selv om jeg ikke blir knust dersom de glemmer det liksom [8D]

Hjemmefra er jeg vant til å "feire" med kaffe og kort på senga (ikke frokost, for de orket ikke smuler i senga... [&:]) - men ingen store gaver... [:)]

Jeg forventer egentlig ingenting, men koselig om han husker det[:)]

Her datt det inn 20 roser i går, anledning morsdag gitt[:)] Hadde jeg IKKE ventet[:)]

Back
Topp