Høye forventninger!!!

Kiwi78

Elsker forumet
Det sies jo at et svangerskap er 9 mnd (bombe!!) og at kroppen dermed bruker 9 mnd på å forberede seg på å føde osv osv. og at kroppen også bruker 9 mnd på å komme tilbake til vanlig modus igjen. Så om et par uker regner jeg dermed med at alle ekstra kilo er borte, puppene er som de var før to unger har spist de opp, og at atl er tilbake til "vanlig" igjen!!!! Blir spennend eå se gitt!

Hva med dere andre? hvordan er status nå??? Her er det et par kilo pluss, et par pupper minus, slapp mage, bredere hofter og vesentlig mindre tid til selvpleie!

Og to herlige guttunger som jeg ikke ville vært uten på noe vis!!!!

Samme som deg stortsett, men her er det gått ni måneder nå og fortsatt slappe pupper, slapp mage, ja alt er vel slapt! Blæh [:'(]

Her er det lange, flate pupper og bollete deigmage, men veeeeldig verdt det[:)]

her er det forsatt henge pupper og slapp mage[&o][&o][&o]++ bekkenløysning ennda[:@] men ja er soo verd da[:D]

Litt over en måned til det har gått 9 mnd.

Jeg forventer at alle de ekstra kiloene forsvinner på dagen, jeg. Trenger vel ikke gjøre noe selv?
Puppene er som før, små og hengete så null stress der.

Lillegutt har blitt 9 mnd han, men her er puppene større enn ever, dvaske magen henger og hofter/rompe er enorme.
Fortsatt 10 kilo pluss og meget lav selvtillit.[:'(] Vurderer sterkt å bare sette igang med søsken til
Eirik Andreas så kan jeg ta detta slankegreiene seinere[;)]
Men er jo verdt det også da når man har en sånn en nydelig liten gutt

Hoho, så ikke noe forandring for 2 uker siden jeg nei[8D] håret ble litt kortere og freshere da, men det var nok frisørens verk. Det er sikkert 9 år de mener[:D]

ORIGINAL: drun

Hoho, så ikke noe forandring for 2 uker siden jeg nei[8D] håret ble litt kortere og freshere da, men det var nok frisørens verk. Det er sikkert 9 år de mener[:D]

He he, time til frisøren er herved bestilt om 2 uker!!!!!

Deigmagen er der, hoftene er noe bredere, puppene er større, og lenger[:'(]

Men det er verdt det! [:D][:D] Har en del dager igjen før jeg når 9 mnd[;)]

Så dere Puls på NRK nettopp eller??? Akkurat dette det handlet om.
http://www.nrk.no/helse_forbruk_og_livsstil/1.7275377

Er forsatt noen uker til 9 mnd, men jeg føler at jeg har fått kroppen min tilbake for noen gode måneder siden. [:D]
Eneste er nå de siste ukene, så har puppene begynt å krympe. Føler de er mindre enn det eg hadde før eg ble gravid [:'(] hadde liksom ikke så store før. 

Er 16 kg lettare en når eg vart gravid. Er stort sett meir fornøydd no enn då. Ammar enda so puppane er ikkje fullt so stygge som dei var den gangen, men det kjem[&:]

Men, eg føler at det var med første bebis at dei store forandringane skjedde. Med dei 3 siste har det i grunn ikjje vorte verre.

Vel,da tror jeg at jeg har gått glipp av noe........
Magen er fortsatt kvapsete og slapp,og puppene ,de er ikke vits å nevne engang!De er iallefall blitt mindre,og hvis mulig hengete!!!!!!
Såe,her er det over 9 måneder siden fødsel,og jeg er ikke noe bedre ut nei.........

Meeeeeeen,could'nt care less!!

Noe slappere pupper, men større [8D] 1-2 kg mer kanskje.. Skal prøve å stramme opp litt etterhvert, er bare litt løst på magen [;)] Men når jeg har spist mye ser jeg smågravid ut igjen..

Her er det enda bolledeigmage, låvdør ræv, for store pupper og bekkenløsning fra helv****! Såe om 10 dager når snuppa er 9 mndr, så regner jeg med at jeg våkner opp men akkurat samme kropp som før graviditeten! [;)][8D][8D]

Men tross alt som har forandra seg er det såååå verdt det!

Back
Topp