høyde

tafas

Elsker forumet
hvilken høyde hadde barnet deres i alder 1år? min ligger på 72 cm[:(], synes den er lite[8|]

på 1 års kontrollen var markus 80,5 cm

Gutten min var også bare 75 cm, Men så lenge de følger sin kurve er det normalt. Plutselig så vokser de masse på kort tid:)

Alle barn følger sin egen kurve[;)] Og gutter er som oftest lengre og større enn jenter. Har du gutt eller jente? Så har det vel noe å si hvor lang h*n var ved fødsel[:)]
Snuppa var 73 cm 8dager etter 1års-dagen[:)][:)]

ORIGINAL: barn2

Gutten min var også bare 75 cm, Men så lenge de følger sin kurve er det normalt. Plutselig så vokser de masse på kort tid:)

når la du merke til at han beyg å vokse mye, his det er tilfelle,?

ORIGINAL: AdelinaBambina*

Alle barn følger sin egen kurve[;)] Og gutter er som oftest lengre og større enn jenter. Har du gutt eller jente? Så har det vel noe å si hvor lang h*n var ved fødsel[:)]
Snuppa var 73 cm 8dager etter 1års-dagen[:)][:)]

ja det stemmer det m fødsel for han var jo 47 cm ved fødsel. kom 2 uker før termin, planlagt keisersnit, men har hørt at barn plutslig kan vokse masse. er det noen her som har hatt det m barna, når skhjedde det?

Husker ikke helt men mener det var over 80..ho er nå 2 år og er 92,5cm..ho er ganske stor for alderen.

tror hun var 73,5 på 1 års kontrollen. De vokser i rykk og napp[:D] MIn har alltid vært litt kort, nå er hun på høyde med de andre ungene iallefall. Tenker ikke over det. Vokste veldig mellom 2-3 år

Jenta mi var ikke mer enn 75 cm på 1 års kontrollen hun og nå i dag når hun er 2 og 4 mnd så er hun ikke høyere enn 80 cm hun.

Her er det stor forskjell mellom jentene våre. Når eldste var 1 år og 3 mnd,så var hun 82 cm.Mens når yngste var 1 år og 9 mnd,så var hun 82 cm.

Så de er forskjellige ja

Sofie var rundt 73 cm rundt 1 årsdagen.. nå sist uke så målte jeg henne igjenn på helsestasjonen for 2 årsdagen.. og da var hun 86 cm[;)]

Nr 1 gutt 77 cm
Nr 2 gutt 77 cm
Nr 3 jente 78 cm
Alle var 49 cm ved fødsel...men så lenge de følger sin egen kurve, har vel ikke høyden så mye å si for hvor store de blir som voksne[:)]

Back
Topp