Høyde, jente på rundt 7,5 år

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hvor høy er/var deres jenter når de var/er rundt 7,5 år.

Datteren min blir straks 7,5 år og har akkurat målt henne til 140 cm, er ikke det veldig mye?
 
Jo det er ganske langt.
Frøkna her som blir 7 på onsdag har jo venner som ble 7 i januar og februar, men de er ikke så høye som 140 selv om de er noe lenger enn frøkna.

Her er eldste vår på 10 øyeblikkelig 150 cm, og er av de høyeste på sitt trinn selv om noen få er litt høyere.
 
Hvor høy er/var deres jenter når de var/er rundt 7,5 år.

Datteren min blir straks 7,5 år og har akkurat målt henne til 140 cm, er ikke det veldig mye?

Jeg vet ikke hvor høy jenta mi var når hun var 7,5 år men nå er hun 9 og fortsatt ikke 140 cm høy :p
 
Jeg var rundt den høyden på den alderen. Lang og tynn :p vokste i rykk og napp, ble 170 cm på slutten av barneskolen, og er den høyden enda :)
 
Har ikke en jente på 7,5 år, men en gutt. Tror han målte 142 cm. Høyest i hele klassen. Alle tror han er 10 år. Kan ta alt på Tusenfryd nå :D
Så jenta di er nok også ganske høy for alderen.
Jenta mi på 6,5 år er 119 cm. Det skiller 11 mnd i mellom de og 23 cm hehe
 
Mi ble 8 i februar og er 122, broren som blir 11 i august er 136... Mine er ikke spesielt lange, men likevel.. Sjekk vestkurvene så ser du normalen.
De ligger på nett. Vekststudien i Bergen, Google så finner du dem
 
Jenta mi på 9 er rundt 138 cm. Brukt 140 klær lenge. Gutt på 7 er rundt 128 cm.
 
Jenta mi på 7 er 122cm. Har ei på 10 som er 137 cm, så da er nok jenta di lang :)
 
Dattera mi var 136 cm når hun var 7 år. Tipper rundt 140 cm når hun var 7,5 år..

Nå er hun akkurat blitt 10 år og er rundt 155 cm, ergo veldig lang. Noen i klassen hennes er mer enn ett hode mindre enn henne, ligger vel rundt 140 cm noen av de. Hun har alltid vært høyest i vennegjengen og nå klassen.
 
Vet ikke hvor høy min jente var da, men hun blir 9 nå, er en av de høyeste jentene på trinnet og hun er 137.

Jeg var høyest i klassen på barneskolen, var 162 da jeg gikk i 6 klasse, men jeg sluttet å vokse da, så alle vokste fra meg :p
 
Vet ikke hvor høy min jente var da, men hun blir 9 nå, er en av de høyeste jentene på trinnet og hun er 137.

Jeg var høyest i klassen på barneskolen, var 162 da jeg gikk i 6 klasse, men jeg sluttet å vokse da, så alle vokste fra meg :p

Akkurat det siste der tror jeg er veldig vanlig for de jentene som vokser tidlig på barneskolen. Husker jentene i klassen var veldig høye og lange, i dag er jeg høyere og de korte for de stoppet opp mye tidligere enn meg. Vi vokser jo veldig forskjellig og jenter tror jeg er litt tidligere enn gutta å få høyden. Ser jentene i 5 klasse til min sønn de er høye, har pupper og former, mens gutta er lave og ser ut som små barn enda :p

Min syvåring er liten av vekst, er 122 lang :)
 
Back
Topp