Høy puls

Den perfekte mor er påan igjen

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Påskekyllingene 2020
Februarlykke 2022❄️
Hvor vanlig/uvanlig er det med høy puls? Jeg er 7+5 og ble plutselig litt tungpustet og hadde noe høy hvilepuls etter å ha sovet litt på sofaen (ca 80-90). Har tatt meg en dusj, og selv så lite energi det egentlig krever var pulsen på ca 110, men oppe i 156 da jeg hadde bøyd meg og vasket bena.
Kan godt være det er vanlig og helt ufarlig, men det er jo ikke så mye som skal til for å bli bekymret for tiden! Var hos legen i går, og alt han målte var normalt.
 
Jeg vet ikke om det er vanlig, eller ikke. Men jeg har vært veldig lett anpusten i alle mine svangerskap. Sliter også med å sove fordi jeg føler jeg har høy puls.
 
Ikke helt det du spør om, men jeg får raskere høyere puls når jeg trener enn jeg gjorde før.

Ikke farlig, men kan føles ekkelt!
 
Du får nok høyere puls fordi at blodomløpet ditt jobber mer, DVs at hjertet slår lit hardere for å pumpe mer blod rundt :)
Helt ufarlig i prosessen vi er i nå :D
 
Jeg plages med hjertebank, sånn at jeg kjenner hjerte mitt hele tiden. Det er ubehagelig men skal vist ikke være farlig. Veldig slitsomt når det slår som hardest, da kan det gjøre vondt i brystet og stråle opp mot halsen
 
Back
Topp