Høy puls!

Gullfisk

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Sitter på jobb nå og følte meg ikke helt vel. Målte pulsen min når jeg satt i ro og slspoet av og den var på 97. Er dette normalt?

Har hatt sånne hopp av og til. Mest etter å ha gjort noe litt fysisk, men har hatt det også bare ved å ligge på sofaen.

Hadde det under sist svangerskap og - legen sjekket, men fant ikke noe spesielt.Var visst normalt at det pumpet litt ekstra til tiden når man produserer en liten en :)

Jeg har sånne harde ekstra slag. Er veldig ubehagelig men tror ikke det er noe farlig. Skal ringe legen på mandag for p høre hva han sier tenkte jeg. Har å hatt høy puls men det var værst helt i starten :)

Sniker fra oktober 2016, helt vanlig med høy puls, hadde samme problem i hele graviditeten, ble bedre etter fødsel ;)

Endte opp god legen etter at pulsen ble liggende jevnt på 110, på det høyeste 130.
Da gikk den så klart ned igjen når de målte, men skulle ta konrakt igjen on den gikk veldig opp.

cf707818bf0029077440f0219b4e0eea.jpg

Står dette denne uka i preglife-appen min, så det er nok ganske normalt [emoji6]

Om du følte deg dårlig i tillegg kan kanskje pulsen være litt ekstra høy pga det?
Var hos legen pga jeg var dårlig (magekatarr) og pulsen var oppi 126 i hvile. Jeg følte kroppen jobbet veldig hardt hele tiden pga jeg rett og slett ikke følte meg/var frisk.

Om du følte deg dårlig i tillegg kan kanskje pulsen være litt ekstra høy pga det?
Var hos legen pga jeg var dårlig (magekatarr) og pulsen var oppi 126 i hvile. Jeg følte kroppen jobbet veldig hardt hele tiden pga jeg rett og slett ikke følte meg/var frisk.
Jeg var i fin form, men var gjerne litt sliten.
Lå på alt mellom 100-130 i puls i 2 timer før den endelig gikk ned til 80.

Om det var nå nylig du var til lege så håper jeg du har det bedre nå :-)

Takk for svar!

Back
Topp