Bruker64es
Blir kjent med forumet
Får til tider så høy puls.... sitter nå i ro med puls på 120, nettopp spist frokost og drikker en kopp kaffe. Får helt hetekav...
Noen andre som opplever dette?
Noen andre som opplever dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på sykehus i uke 20, med blodtrykk på 136/104 og hvilepuls på 137.
Var ikke noe galt plages en del med hjertebank og høy puls, og blir andpusten av ingenting- men det går over kommer i perioder, men det hører vel bare til
Jo, det var undertrykket som bekymret dem. Men prøvene var greie.. Blodgass prøven ga litt utslag, men ellers var alt fint EKGen var uregelmessig, men forbedret seg mens jeg var der. De mente at det bare var hjertet mitt som reagerte på at jeg var gravid.. Går fortsatt med høy puls om dagene, og hjertebank, men blodtrykket er fintVar ikke det litt høyt undertrykk?!?
Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app
Jo, det var undertrykket som bekymret dem. Men prøvene var greie.. Blodgass prøven ga litt utslag, men ellers var alt fint EKGen var uregelmessig, men forbedret seg mens jeg var der. De mente at det bare var hjertet mitt som reagerte på at jeg var gravid.. Går fortsatt med høy puls om dagene, og hjertebank, men blodtrykket er fint
Så fint at alt er bra da! Bekymrer meg virkelig for dette blodtrykket jeg da... herremin.. hvorfor kan jeg ikke bare la det være Jeg får jo høyt blodtrykk av alt stresset rundt blodtrykket Fikk beskjed at det var litt høyt forrige gang, 130/80... synes jo ikke det selv da men...