Høy puls

Ja, samme her:/ vet at det er vanlig, men kjenner jeg blir sliten av det. Hvordan er formen din?

Ja, samme her:/ vet at det er vanlig, men kjenner jeg blir sliten av det. Hvordan er formen din?

Skjønner jeg godt... Hender jeg sliter med å sove fordi det pulserer sånn i ørene...! Spesielt ille når jeg ligger eller setter meg ned i sofaen...! Formen min er generelt god :) Bekkenløsning, men det har jo ikke så mye å si på pulsen :P Din a?

Jepp! Det er kombinert med lavt blodtrykk da.. ;)

Jeg også har en del høyrere puls. Har veldig lav hvilepuls til vanlig (under 50).

Her kjenner jeg pulsering så på alle kroppsdeler så lenge de trykkes inntil noe :P

Skjønner jeg godt... Hender jeg sliter med å sove fordi det pulserer sånn i ørene...! Spesielt ille når jeg ligger eller setter meg ned i sofaen...! Formen min er generelt god :) Bekkenløsning, men det har jo ikke så mye å si på pulsen :P Din a?
Samme her, bedre form nå :) men sover
veldig lite om natten, så merker det på kroppen. Mye vann og hoven, pga lavt BT. Har du lenge igjen du da? :)

Såpass ja... Det er kjedelig da :/ Jeg har 38 dager igjen :) Håper den kommer så fort jeg bikker 37 uker! LEI :P Du a? :)

Vet at man ikke skal bli nervøs av det, men i natt sa jeg til min kjære at min siste time var kommet. Ikke at jeg er noe dramatisk eller noe ;) så er det litt skummelt med høy puls, lavt BT og mye vann i kroppen. Alle sier jeg skal hvile, men får jo ikke sove.5 uker igjen, skal bli skjønt :))))

Oj, ikke lenge. Så spennende. 5 uker igjen, hun får ikke komme før pga eksamen ;) er bekkenet bedre nå?

Nei, begynner å dra seg til nå :) Heldigvis! Nei, selvsagt :P :) Bekkenet er jo der på godt og vondt, men absolutt bedre for tiden :) Hjelper nok at jeg faktisk ikke slapper av så mye som legen vil :P Jeg har ikke vondt av å bevege meg litt innimellom :P

Du hadde tenkt til å stryke med i natt altså? :P Kjenner meg litt igjen :P

Back
Topp