Høy puls og uvelhet

Molli

Glad i forumet
Av og til virker det som jeg ikke tåler noenting. I dag var jeg på butikken, og ble nok litt for varm i tillegg til at jeg har sovet lite de siste tre nettene. Pulsen økte, hendene mine hovnet opp og jeg følte meg generelt bare uvel. Følte meg også veldig tørst, men har nok drukket litt lite i dag. Jeg sov litt etter butikkturen, men så holdt jeg på med litt husarbeid etter det, og det samme skjedde igjen, bare uten at jeg følte meg varm og hovnet opp.

Flere som opplever noe lignende? Er jeg bare sliten, eller kan det være noe annet?

Jeg ville ringt til legen for å få det sjekket. Det kan jo hende at du bare er sliten men skulle det være noe er det best å finne det ut med en gang så du kan få ekstra oppfølging. Kanskje du bare trenger mer ro i svangerskapet?

Blir litt ekstra på vakt når jeg hovner opp i hendene, jeg hadde sf med førstemann. Blodtrykket mitt har vært bra hittil, har blodtrykksmåler hjemme, så kanskje jeg bør sjekke nå. Selv om det er ti år siden og jeg ikke fikk det med nr to, så syns jeg det er litt rart at jeg ikke skal inn på kontroll oftere.

Back
Topp