Høy puls og hjertebank

lillemor87

Betatt av forumet
Har i den siste tida vært plaget med høy puls og hjertebank. Hører pulsen når jeg legger meg og sånn. Og det kjennes nesten ut som hjertet hopper over noen slag[8|] Nevnte det for jordmora når jeg var der, men hun sa liksom ingenting. Noen ndre som har har det sånn? Begynner å bli litt redd, vet jo ikke hva det kommer fra.. Har en stygg mistanke om stress, men vet ikke om det skal ha noe å si[&o]

ORIGINAL: Lulli

Jeg har mye hjertebank.. noen dager kan jeg ha det nesten hele dagen.. Ikke noe særlig. Jeg har høyt blodtrykk men vet ikke om det er derfor..

Jeg hadde 125/90 sist, jordmor sa det var litt høyt, men ikke så mye at hun ble bekymra[:-]

Har du sjekket stoffskiftet ditt? Kan være det som er på utur. Ta deg en tur til legen og be om å få sjekket det. Bare blodprøve så får du svar i løpet av noen dager.

jeg er også plaget med høy puls, hjertebank og lavt blodtrykk. Helt normalt visst, men legen sa det kan komme av lite væske også... så hiv innpå medvann :)

jeg hadde det sist og har det samme nå! er vanlig med noe høyere hvilepuls og sånn nå når vi er gravide og har førti prosent mer blod i omløp:) men jeg spydde opp alt som var sist, både mat og drikke, og gjør det samme nå, så det kan gså være dehydrering hvis du spyr mye !nitti er litt høyt undertrykk, men kan jo være tilfeldig! ville tatt et nytt blodtrykk om ikke lenge! håper det går over altså! men jeg har det på samme måte!

Back
Topp