Høy puls og hjertebank

Bkno7817562

Andre møte med forumet
Fler som har det? Har det typ hele tiden. Ubehagelig, føles ut som at det er noe som ikke stemmer men samtidig føler jeg meg ikke syk heller på noen måte. 21+4 u

Hjertebank har jeg rett som det er,kommer og går.. Har nok litt høyere puls enn til vanlig og,men ikke plagsomt..

Har ikke hatt det til nå denne gangen, men hatt det med minst en av de to andre (husker ikke helt :P). Ekkelt, men mener det er helt normalt som gravid :) Noen har det til vanlig også, uten at det er noe galt. Men ekkelt er det jo. Den høye pulsen henger vel sammen med når du har hjertebank? Du kan jo spørre jm/lege om du er bekymret.

Pulsen kan være litt forhøyet uten at man har hjertebank og... Jeg har vært plaget med hjertebank utenom graviditet og,skyldtes ufarlige ekstra slag..men ubehagelig var det jo,

Jeg har høyere puls men sjelden hjertebank.. Mye hjertebank kan indikere høyt stoffskifte og det bør sjekkes. . Jeg har lavt stoffskifte til vanlig og fikk høyt med hjertebank helt i begynnelsen.. Viktig at det er riktig regulert om det er stoffskiftet ..

På "mobben"

Jeg har både hjertebank og høy puls. Har hatt høy puls hele graviditeten, kjenner det ekstra godt på kveldene. Da kjenner jeg hjerte slå også, så ingen tvil om at pumpen får kjørt seg;)

jeg har også det. fortalte det til jordmor, hun sa det var vanlig. og ofte kunne det gå over hvis man var flinkere til å drikke mye. OG akkurat det gjorde det med meg har det ikke så ofte mer:) Det kan også komme i forbindelse med litt jernmangel

Jeg har ganske lav puls sier jm, men jeg kan kjenne dette hjertet mitt begynner å banke hardere av og til..sånn har det vært alle gangene jeg har vært gravid ;)

*sender fra pipe-gjøken*

Back
Topp