Høy livmor..!

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Nå er altså livmoren min HELT oppi ribbena..! (34+2.)
Noen ganger føles det som om lillemor prøver å reise seg opp inni der:joyful: Jeg får ikke til å sitte det minste fremoverbøyd.. Må ha rett rygg hele tiden, ellers blir det protester der inne, hehe.. Hodet ligger ned og er bevegelig..
Husker ikke helt fra de forrige svangerskapene, men har lest at babyen ofte glir lenger ned rundt denne tiden..!? Men, glir hvor?
Det er jo ikke noe mer plass nedover nå før fødselen er i gang vel? Skulle ikke tro jeg var 4.gangs gravid men:hilarious: Noen som vet?
Er det mulig at hodet kommer enda lenger ned nå før fødsel altså? Vil gjerne håpe på det, for ribbena mine sine skyld, hehe..

Ja, når babyen legger seg med hodet eller rumpa lenger ned i bekkenet vil mange oppleve at magen «synker» og at de endelig får puste igjen :happy090 det skjer ofte senere i svangerskapet når det ikke er første mann..

Jeg er "heldig" i den forstand at jeg bærer lavt (alltid gjort det) så jeg får ikke de pustebesværene som mange sliter med.... Får kommentarer allerede når jeg er 25 uker + på at magen har sunket og at det snart er fødsel :P Men likevel glir babyen lengre ned når det nærmer seg fødsel også ;)

Ja, når babyen legger seg med hodet eller rumpa lenger ned i bekkenet vil mange oppleve at magen «synker» og at de endelig får puste igjen :happy090 det skjer ofte senere i svangerskapet når det ikke er første mann..
Det står at når hodet fester seg vil barnets hode synke lenger ned i bekkenet.. Men for min del var det bare med førstemann at hodet festet seg, de to andre var aldri SÅ langt ned i bekkenet før fødselen.. Frøkna nå har ligget med hodet godt nedi bekkenet ganske lenge, men det er som forventet bevegelig.. Forestiller meg at hun ikke kan komme noe lenger ned nå før fødselen starter men:hilarious: Takk for svar.. :happy: Mulig jeg bare har glemt hvordan det føles, haha..

Det står at når hodet fester seg vil barnets hode synke lenger ned i bekkenet.. Men for min del var det bare med førstemann at hodet festet seg, de to andre var aldri SÅ langt ned i bekkenet før fødselen.. Frøkna nå har ligget med hodet godt nedi bekkenet ganske lenge, men det er som forventet bevegelig.. Forestiller meg at hun ikke kan komme noe lenger ned nå før fødselen starter men:hilarious: Takk for svar.. :happy: Mulig jeg bare har glemt hvordan det føles, haha..

Mi andre festa seg ikke, men magen sank fordi altså ;) Men det er ikke så lenge før fødsel da!

Kjenner ikke ut som hun får kommet noe særlig lengre ned men:joyful: Neida, er ikke lenge igjen nå..

Back
Topp