Høy hvilepuls

Anonyym

Elsker forumet
Sensommerskattene 2023
Hei,

Hvordan er dette med hvilepulsen? Har lest litt forskjellig.
fikk plutselig en hvilepuls som er 20slag i minuttet mer enn vanlig. (Målt i natt).
 
Har alltid økt hvilepuls like før/rundt og etter el. Da jeg ble gravid sist økte den enda mer fra 12dpo og holdt seg høy til jeg mistet.
 
Men 20 slag høyere hvilepuls enn du normalt har og over bare et døgn er unormalt høyt, og høres litt skummelt ut…
 
Men 20 slag høyere hvilepuls enn du normalt har og over bare et døgn er unormalt høyt, og høres litt skummelt ut…
Jeg har 60 til vanlig, og da jeg var gravid var det ganske stabil rundt 85/90. Jeg er frisk så vidt jeg vet. :)

Edit: Jeg vet ikke hvordan hvilepulsen min var mellom EL og IKM. Jeg målte ikke før jeg var 5 uker på vei.
 
Jeg har fulgt opp litt mer denne måneden. Nå er jeg 9dpo og ser jeg at hvilepulsen min har økt med 5 slag sammenlignet med før eggløsning. Blir spennende å se om den går ned eller holder seg oppe. :3

Hvordan går det med deg, @Anonyym ?
 
Jeg har fulgt opp litt mer denne måneden. Nå er jeg 9dpo og ser jeg at hvilepulsen min har økt med 5 slag sammenlignet med før eggløsning. Blir spennende å se om den går ned eller holder seg oppe. :3

Hvordan går det med deg, @Anonyym ?
Oj, spennende da! Det har vært mye reising her, så det kan absolutt ha betydning. Bare reagerte på at man fikk et lite hopp, rundt el :-) jeg er iallfall 4 dpo, ut ifra smerter og slim. Jeg har verken tempet eller testet. Dette blir gøy å se da, både på meg og deg :D
 
Hvordan går det med deg? Min ser sånn ut:
12 okt: 66 - 1 dpo
13 okt: 77 - 2 dpo
16.okt: 84 - 5 dpo


Skjønner ingenting jeg:rolleyes: blir nesten bekymra når pulsen blir så høy. Eller om klokka mi tuller seg:banghead:
 
Her er mine grafer, første er mnd før jeg ble gravid x av på IKM hvor pulsen ikke går så veldig høyt opp. På andre er mnd jeg ble gravid, EL 8, egget Festet seg mest sannynelig 8-9 dpo og IKM 22. ser en veldig stor forandring på gravid og ikke
387A673B-2274-411C-8BD6-2244EC60BFDB.jpeg
75E04624-8619-4BB0-9F2D-B6AA79C07BDD.jpeg
 
Back
Topp