Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har økt med rundt 20 og har holdt seg slik siden jeg la ut innlegget, så kanskje det har noe med EL å gjøre?Men 20 slag høyere hvilepuls enn du normalt har og over bare et døgn er unormalt høyt, og høres litt skummelt ut…
Jeg har 60 til vanlig, og da jeg var gravid var det ganske stabil rundt 85/90. Jeg er frisk så vidt jeg vet.Men 20 slag høyere hvilepuls enn du normalt har og over bare et døgn er unormalt høyt, og høres litt skummelt ut…
Hvor mange dpo er du?Den har økt med rundt 20 og har holdt seg slik siden jeg la ut innlegget, så kanskje det har noe med EL å gjøre?
En plass mellom 1-4 har ikke heeelt kontroll ettersom jeg ikke testerHvor mange dpo er du?
Spennende! Jeg ble fri for strøm på klokka og glemte laderen i Oslo så må dra å kjøpe ny Får jo ikke fulgt med lengreJeg økte 11 pulsslag 1 dpo, og holdt meg stabilt på det siste 3 dager!
Lykke tilSpennende! Jeg ble fri for strøm på klokka og glemte laderen i Oslo så må dra å kjøpe ny Får jo ikke fulgt med lengre
Takk ilige så! Du får holde meg oppdatert!Lykke til
Jeg gikk opp 1 pulsslag fra egget festet seg og når jeg var oppe i 60 på hvilepuls så skjønte jeg det. Har aldri vært over 59 før TR da har den alltid falt ned dagen før/samme dag TR kommerJeg økte 11 pulsslag 1 dpo, og holdt meg stabilt på det siste 3 dager!
Pleier ikke stige så mye etter el. Hvordan ser månedsgrafen din ut feks?Den har økt med rundt 20 og har holdt seg slik siden jeg la ut innlegget, så kanskje det har noe med EL å gjøre?
Oj, spennende da! Det har vært mye reising her, så det kan absolutt ha betydning. Bare reagerte på at man fikk et lite hopp, rundt el jeg er iallfall 4 dpo, ut ifra smerter og slim. Jeg har verken tempet eller testet. Dette blir gøy å se da, både på meg og degJeg har fulgt opp litt mer denne måneden. Nå er jeg 9dpo og ser jeg at hvilepulsen min har økt med 5 slag sammenlignet med før eggløsning. Blir spennende å se om den går ned eller holder seg oppe. :3
Hvordan går det med deg, @Anonyym ?
Den er ganske jevn, pluss minus 5, men den økte på nå rundt el ca så kanskje det har innvirkningPleier ikke stige så mye etter el. Hvordan ser månedsgrafen din ut feks?
Er lettere å se hvis du tar screenshot av selve grafenDen er ganske jevn, pluss minus 5, men den økte på nå rundt el ca så kanskje det har innvirkning