Flere med høy hvilepuls? BT idag var på 140/95, noe det har vært en stund. Men hvilepulsen min lå på 130, noe jeg syntes var høyt men jordmor trodde ikke det var farlig.. da hadde jeg sittet i hvertfall 20 min og ligget i kanskje 10.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var høy puls! Hva gjør de ang blodtrykket ditt? Jeg har også høyt blodtrykk, men litt under deg.
Føler du selv at du stresser da?Jordmor på føden mente at det ikke var farlig, trodde det kunne komme av f.eks stress..
Føler du selv at du stresser da?
Var selv hos lege i dag og tok EKG for tredje gang på grunn av høy puls.
Jeg fikk beskjed av JM at jeg mest sannsynlig bare er enormt uheldig som har mye av det.
Her er det nemlig ingen stress. Er ikke i jobb på grunn av bekkenløsningen, har ikke små barn som krever sitt som jeg vet mange av dere andre her har og får mye hjelp av samboeren hjemme.
Om jeg var deg ville jeg gjerne tatt det opp med legen om du fortsatt føler deg usikker på det.
Da ville jeg hørt litt med legen hva de tror.Nei, jeg føler jeg stresser lite. Er 100% sykmeldt pga blodtrykket og har ingenting som henger over meg hjemme og en god mann som hjelper til med alt av husarbeid [emoji4]