Høy HCG

HM89

Glad i forumet
Januarlykke 2020
hallo jenter :)
Sitter bare å stusser litt. Er 7 uker i morgen , men når jeg var 5+4 tok jeg en HCG prøve. PG verdiene var på 14648. Er ikke det litt høyt til å være 5 uker på vei?? Nå tenker jeg tvillinger :wideyed:
 
hallo jenter :)
Sitter bare å stusser litt. Er 7 uker i morgen , men når jeg var 5+4 tok jeg en HCG prøve. PG verdiene var på 14648. Er ikke det litt høyt til å være 5 uker på vei?? Nå tenker jeg tvillinger :wideyed:


Høres normalt ut det syns jeg.
Jeg hadde 8557 når jeg var 5+2, så med en doblingstid på 48-72 timer, så er et nivå i 14000 området normalt. Og så er det jo veldig individuelt. Noen har nivåer i øvre sjiktet, andre i nedre :)
Jeg venter forøvrig bare 1 :)
 
hallo jenter :)
Sitter bare å stusser litt. Er 7 uker i morgen , men når jeg var 5+4 tok jeg en HCG prøve. PG verdiene var på 14648. Er ikke det litt høyt til å være 5 uker på vei?? Nå tenker jeg tvillinger :wideyed:

Gravid med tvillinger, men mistet en 5+3: Uke 4+3: 749, 5+3: 5666, 6+0: 16200.

Gravid med tvillinger (er nå 22 uker på vei) 4+5: 1307.

Dine tall er veldig høye. Hcg varierer veldig fra person til person, så om det er tvillinger du er gravid med kan kun en ultralyd avkrefte eller bekrefte.
På min første graviditet med tvillinger fikk jeg beskjed om at hcg var veldig, veldig bra, men det ble ikke sagt noe om tvillinger. Det fant vi ut i uke 7+3 på ul.
Denne gangen spurte jeg spesifikt om de mistenkte tvillinger siden jeg synes hcg var høy. Men det gjorde de ikke. Der tok de feil :p
 
Jeg hadde 15000 6+1. Bare en her.
 
Hadde 22000 eller 25000 når jeg var 5+4. Så tror det kan variere veldig. Og det var forresten bare en.
 
Back
Topp