Høy hCG?

rosedama

Gift med forumet
Da har jeg vært å tatt ny hCG prøve. Å fikk da vit svaret fra den jeg tok torsdag. Da va jeg 16dpo å den va på over 500. Huske ikke helt tallet men har forstått at det e litt høyt ut fra dag i dpo. På onsdag får jeg dagens svar å e meget spent på hva det si.
Tvillinga? [emoji85]
Skummelt det hær. Noen som har erfaring?
 
Har hverken erfaring eller peil, men blir spennende å se framover om det er to eller en [emoji16]
 
Da har jeg vært å tatt ny hCG prøve. Å fikk da vit svaret fra den jeg tok torsdag. Da va jeg 16dpo å den va på over 500. Huske ikke helt tallet men har forstått at det e litt høyt ut fra dag i dpo. På onsdag får jeg dagens svar å e meget spent på hva det si.
Tvillinga? [emoji85]
Skummelt det hær. Noen som har erfaring?
Oi, spennende! Har du tvillinger i familien? :happy:
 
Sniker fra mars.
16 dpo, så da er du begynt på uke 5 nå? Er jo veldig individuelt hvor fort man produserer hcg, og det kommer også an på når i dpo-land egget faktisk festet seg :) man kan jo heller ikke si så mye utfra bare en måling ;)
Slenger med et oversiktsbilde med hcg, hentet fra legehåndboka :) hcg.jpg
 
Sniker fra mars.
16 dpo, så da er du begynt på uke 5 nå? Er jo veldig individuelt hvor fort man produserer hcg, og det kommer også an på når i dpo-land egget faktisk festet seg :) man kan jo heller ikke si så mye utfra bare en måling ;)
Slenger med et oversiktsbilde med hcg, hentet fra legehåndboka :) Vis vedlegget 219657

16 dpo e 4+2 det. Tok ny i dag å e 4+6 i dag.
 
Ja, og fra 4+0 til 4+6 er uke 5 ;) siden man da er begynt på den femte uken av svangerskapet

Har du referansen på når det er 2 å? For tall æ finn vise at 500 på dag 16 e innafor på det å. Utrolig spent på svaret på dagens prøve blir.
 
Har du referansen på når det er 2 å? For tall æ finn vise at 500 på dag 16 e innafor på det å. Utrolig spent på svaret på dagens prøve blir.

Nei, har nok ikke det. Og uansett kan egentlig ikke hcg si noe spesielt om det er tvillinger eller ikke, nettopp pga at dette med hcg er så individuelt ;)
 
Nei, har nok ikke det. Og uansett kan egentlig ikke hcg si noe spesielt om det er tvillinger eller ikke, nettopp pga at dette med hcg er så individuelt ;)

Det vet jeg. Men vet at stigninga har vært rask. Så blir spennende å hør resultatet på dagens test å når æ får tul.
 
Back
Topp