Høy hcg??

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Tok blodprøve tirsdag og i dag,
14 dager etter innsett (tirsdag) var målt til 2900! Og i dag 5900! Fin stigning og blødningene hittil har ikke vært farlige :D

Men var ikke verdiene veldig høye?
 
Tok blodprøve tirsdag og i dag,
14 dager etter innsett (tirsdag) var målt til 2900! Og i dag 5900! Fin stigning og blødningene hittil har ikke vært farlige :D

Men var ikke verdiene veldig høye?
Hva vil dette tilsvare i svangerskapslengde eller dpo? Mine verdier var 1700 (4+5) og 7100 (5+2). Vet ikke om de er høye eller lave, men legen var fornøyd ihvertfall:) Så bra at stigningen din er fin!
 
Så godt å høre at det er uskyldige blødninger! De er utrolig skumle!

Finnes noen tabeller på nett for hvor hcg forventes å ligge, og det kan være ganske store sprik innenfor normalen. Flott at det stiger!
 
Så godt å høre at det er uskyldige blødninger! De er utrolig skumle!

Finnes noen tabeller på nett for hvor hcg forventes å ligge, og det kan være ganske store sprik innenfor normalen. Flott at det stiger!
Ja :D så glad!!
Det var iallefall en god stigning!
Skal på tidlig ul i uke 7, 29 des. Kanskje jeg får før, det får jeg vite i morgen :)
 
Ja :D så glad!!
Det var iallefall en god stigning!
Skal på tidlig ul i uke 7, 29 des. Kanskje jeg får før, det får jeg vite i morgen :)

Det stemmer sikkert det de sa til meg ang blødninger ved fryseforsøk. Det er jo en del hormoner etter innsett.

Jeg spottet brunt i går og fikk nesten panikk igjen. Skal på ul på volvat i dag for å få roet meg ned. Er ihvertfall ikke sunt for noen med stressa mor.

Du har en kjempefin stigning, kos deg med den følelsen! Det ville ikke sett sånn ut hvis det ikke var bra! ❤️
 
Veldig spent! Her ble blødningen litt sterkere med litt sterkere mensmurringer/smerter/tak.. Vet ikke hva jeg skal kalle det :p

Får bare vente å se hva som skjer!! :)
 
Back
Topp