Høy hcg...

Joggejenta

Mamma til Eva 09.10.14 <3
Oktoberskatter 2014
Mailykke 2018
I utgangspunktet en positiv beskjed å få at hcg er høyt, men hva kan det bety? Tvillinger? Jeg hadde 200000 ved 7+2. Erfaringer?

Blir ikke klok på hcg verdiene jeg. Har ikke testet det så sent men hadde høyt tidligere, legen har ikke sagt noe om misstanke om noe, uten om at det vil være mindre synlig for å miste.

Blir ikke klok på hcg verdiene jeg. Har ikke testet det så sent men hadde høyt tidligere, legen har ikke sagt noe om misstanke om noe, uten om at det vil være mindre synlig for å miste.

Det et jo fint å vite at det gir mindre sannsynlighet for å miste da :)

Oi, da va høgt! Fysta eg tenkte va tvillinga :P

Er ikke sikkert det er to fordi du har høy hcg :) hadde 3400 i uke 5+4 å jeg går med tvillinger :) d som er viktig er at hcg stiger :) også varierer den veldig fra person til person :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er ikke sikkert det er to fordi du har høy hcg :) hadde 3400 i uke 5+4 å jeg går med tvillinger :) d som er viktig er at hcg stiger :) også varierer den veldig fra person til person :)

Nei, har hørt at hCG-nivå er veldig individuelt, og varierer mye, også når det bare er én :)
Gratulerer med tvillinggraviditet da! Har du kommet langt? :)

Er straks 11 uker :) skal på min 4 ul på fredag :) er veldig my fram å tilbake når de er eneggede , mye som skal passes på :)

Back
Topp