Høy hcg- tvillinger?

Tove81

Elsker forumet
Hjelp nå får jeg nesten hetta! har fått svar på den siste hcg målingen og den var på 168 000! er ikke det veldig høyt? så har jeg lest på nettet at normalt skal hcg stige mellom 50 000 til 100 000 for å så synke til rundt 20 000 resten av svangerskapet..min hcg er jo langt høyere i uke 8 som jeg nå har funnet ut at jeg må være i.. tror dere at det kan bety at det muliggens er flere der?  jeg er kjempeglad for dette som har skjedd og barnet kunne ikke vært mer ønsket, men planen var jo bare en i første omgang..[;)] hva trur dere?

Så spennende!!! Jeg tror at dette med hcg er svært individuelt. Jeg tok min siste hcg måling da jeg var 8+2 - den var da på 220 000. Ul viste ett foster [:)]. Når skal du på ul? Spennende!!!!!! [:D]

ORIGINAL: Vinterdrøm

Så spennende!!! Jeg tror at dette med hcg er svært individuelt. Jeg tok min siste hcg måling da jeg var 8+2 - den var da på 220 000. Ul viste ett foster [:)]. Når skal du på ul? Spennende!!!!!! [:D]

Å nå ble jeg lettet[:D] da er ikke min hcg så høy alikevel[;)] for min er jo mye lavene enn det din var, var ca 7+6 når den viste 168 000. så da er det sikkert bare en der[:D] elsker barn men hadde bare tenkt at en er nok nok i første omgang[;)] vet ikke når jeg skal på ul, skal til legen neste torsdag og da får jeg høre hva legen sier *spent*

Back
Topp