Høy hcg stigning=tidligere kvalm?

Spenning i vente

April 2013's flerbarnsmamma
Jeg har nettopp fått tlf fra legen med stigningstallene mine. De er veldig høye.

Lurer på om dette kan være grunnen til at jeg er så dårlig og har vært dårlig så lenge..

Noen som vet?

aner ikke, men jeg har en liten teori om at jo mer hormoner jo flere symptomer :P aner ikke om det stemmer, men jeg hadde et veldig lett svangerskap sist uten noe særlig symptomer, koste meg.... helt til fødselen og den første tiden med et lite spedbarn... da skulle jeg gjerne vært en av de superhormonelle jentene! og da mener jeg hormoner til å gjøre kroppen klar for fødsel ved å modnes og dessuten hormoner til å produsere melk, hormoner til å drive melken ut osv.....

to av venninnene mine er superhormonelle, hadde masse svangerskapsplager! men var til gjengjeld moden ved fødsel og ammingen gikk som en lek :P

De venninnene dine høres ut som meg. Denne gangen ble jeg dessuten veldig tidlig kvalm. Brystene mine er så store nå at de er i veien!
Amming har aldri vært noe problem for meg, melken har kommet med en gang, og alt har gått lett..

Du har kanskje et poeng der :)

Back
Topp