Høy energi?

Gullis!

Elsker forumet
Er det flere av septemberjentene som har masse energi? Skjønner ikke hvor den kommer fra, for livet har aldri vært så travelt som det er nå;-) etter de tre første månedene med kvalme og b12 mangel er det nå så herlig å kunne gjøre alt man vil og litt til;-))))) ha en fin dag jenter!!!!

Så bra at du føler deg sån!! :) Her er energinivået helt fint og! Flommer ikke over av det, men jeg har mer energi en tidligere. Så akkurat nå er det ikke noe problem å gå gravid! Godt at det kan være sån og!

Så heldig du er og N Y T det til fulleHer skulle jeg veldig gjerne hatt mer energi, men formen er fin ellers så skal ikke klageEneste er bekkenløsning, men det er til og leve med!

Etter de 3 første mnd fikk jeg en HAUG av energi :D Men nå i det siste så har jeg blitt litt mere trøtt igjen og kjenner at kroppen begynner å bli tyngre. Hodet vil, men kroppen stritter litt i mot! Men for all deg, jeg er i topp form sånn ellers =) Har ingenting å "klage" over!

jeg har også masse energi, eller som før jeg ble gravid men har fått noen ekle bekkenplager som kommer og går, nesten som stråling av smerte som går ut fra et punkt i hofta, fram i magen, bak i ryggen og nedover foten...når det kommer slike smertetak føles det som en kniv i rumpa/ryggen/magen, skikkelig vondt og kommer ofte når jeg har gjort masse i løpet av dagen så må ta det roligere selv om jeg egentlig ikke selv vil!

Back
Topp