Høy eller lav mage ved fødsel

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Jeg har ganske høy mage og er i uke 39 nå. Lurer på hvordan magene deres var når dere fødte og om fødselen gikk bra?

Flere som venter på at magen skal synke litt?

Jeg er en dag på overtid og får kommentarer på at magen min fremdeles er høy :p

er 39+4, mage høyt oppe, men var enda høyere.. Det sank ikke forrige gang, så jeg antar det kommer ikke til å synke noe særlig nå, selv om jeg har tatt på meg 16 kilo og der ser nesten ut at det er bare magen de kiloene ligger i :D

Termin i dag og fortsatt høy mage. Har nok sunket litt fra da den var på sitt høyeste, for har ikke vondt oppe ved ribbeina lenger. Men synlig er det ikke.

Jeg hadde høy mage da førdselen strarta. Lille lå høyt i bekkenet da jeg kom inn, ergo høy mage:-)

Jeg hadde høy mage i begge svangerskap. Denne gangen satt lillemor høyt i bekkene helt til vannet gikk under fødselen og da tok det bare 12 minutt så var hun ute :)

Min mage sank rundt 1-2 uker før fødsel, kjente også at jenta var lenger nede i bekkenet.

Så godt høre at det er flere i min situasjon og at hvordan magen er og fødsel ikke alltid hører sammen

Magen her er skikkelig tuuut! Sank for en god mnd siden, men ikke er hun festa og ikke har jeg noe følelse av at hun har tenkt seg ut med det første :/ 9 dager til termin så blir spennende å se!

Lillebror lå høyt under hele fødselen, så høyt at han ikke kom ned i bekkenet før ved 9cm åpning. :confused: Ganske ubehagelig med pressrier man ikke får presse på når ungen ikke er langt nok nede. ;)

MEN ut kom han likevel, og fødselen starta selv om han lå høyt og ikke hadde festet seg.

6 dager til termin og ingen tegn til hverken fødsel eller at magen skal senke seg :( Husker ikke helt åssen det var med storesøster :o

Back
Topp