Høy crp ved omgangsyken?

CRP på 40 er ikke høyt og tyder på en virusinfeksjon. Pass på lillemor, og om allmenntilstanden blir dårligere tar dere en ny tur til legen...fortell at dere er bekymret. God bedring.

Nei crpen ska ikke øke ved omgangsyken, så kan nok virke som at ho har ett virus i tillegg...

40 er ikke sånn super høyt, men høyt nok.

God bedrig til lille jenta di [:)]

man får økt CRP hvis man har enten en virus eller en bakterie infeksjon. hvoedregel crp under 50 tyder på virus inf. over 50 tyder på bakterie infeksjin. det er normal å få øket CRP ved omgangs syke, da det gjerne skyldes virus eller bakterier. ( nå går det jo novo virus, som er en meget smittsom virusinfekjon somk gir omgangs syke, ) Pass på aat barnet får i seg nok å drikke

ORIGINAL: tess1706

man får økt CRP hvis man har enten en virus eller en bakterie infeksjon. hvoedregel crp under 50 tyder på virus inf. over 50 tyder på bakterie infeksjin. det er normal å få øket CRP ved omgangs syke, da det gjerne skyldes virus eller bakterier. ( nå går det jo novo virus, som er en meget smittsom virusinfekjon somk gir omgangs syke, ) Pass på aat barnet får i seg nok å drikke
haha - da har jeg missforstått ett sted på veien [8D] Men NÅ vet jeg i hvertfall [:)]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: talata

Nei crpen ska ikke øke ved omgangsyken, så kan nok virke som at ho har ett virus i tillegg...

Omgangssyken er jo et virus. Så da vil jo CRP en øke.
haha ja - var bare jeg som ikke hadde hue me meg helt [8D]

Omgangssyken er jo et virus. Så da vil jo CRP en øke.
haha ja - var bare jeg som ikke hadde hue me meg helt [8D]

Og det snakker DU om[8D] Jeg satt her (er så jævlig sliten og har så mye smerter) så tenker jeg "Hvis ikke omgangssyken er bakterier og ikke virus- hva fader eer det da?[8|]" Jeg er så trøtt at jeg ikke klarer å tenkte skikkelig[8D]
haha [:D]

En crp skal ligge på under 10-8.. Er kronisk lunge syk så jeg vet va crp er for å si det slik...
aktiv inne på sykehus minst 10 ganger i året selv...
Masse god bedring til snuppa di...

Back
Topp