Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har ikke hatt det med de to første og ikke fått noe informasjon om det denne gangen heller.Helt normalt.
Høy bmi gir både glukosebelastningstest og vekstestimeringer. Tenk på det som en ekstra mulighet til å se babyen, og det er jo bra at de passer ekstra godt på![]()
Eg har også høy bmi men eg skulle ikke tilbake på noe sjekk av veksten på babyen.Eg har tatt glukosebelastningen 2 ganger, første var fin og nr 2 var over grensen, som forventet.Eg hadde svangerskapsdiabetis forrige svangerskap med normal bmi og broren min har type 1.
Blir nå henvist til sykehuset uansett for videre kontroll av svskaps diabetisen og får da ul kontroller.Men mangen eg kjenner har aldri måtte ta verken det ene eller det andre selv om de har høyere bmi en meg, rart det er så forskjell rundt om
Synes det er veldig rart at det er så stor forskjell... Her hadde det nok ikke blitt noen sjekk av noe som helst om ikke jeg hadde vært litt småhysterisk og spurt![]()