Lisianthus
Første møte med forumet
Hei. Noen med BMI på rundt 45 som har fått hjelp på Østlandet? Hvor isåfall? Har PCOS og får ikke eggløsninger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et tips fra meg er å sjekke ut boken Glukoserevolusjonen. Har akkurat lest den og den snakker en del om PCOS Så får du beste utgangspunkt før evt IVF eller annen hjelpHei. Noen med BMI på rundt 45 som har fått hjelp på Østlandet? Hvor isåfall? Har PCOS og får ikke eggløsninger.
Føler meg ikke tatt alvorlig av min offentlige gynekolog, så vil uansett gå privat, men fint å vite at det ikke er BMI-krav på letrozol Da kan jeg kanskje bare finne noen som forstår PCOSDu får hjelp av det offentlige til å få letrozol for å få eggløsning. Det er ikke bmi-krav på det. Det er krav på ivf på enten bmi 30 eller 32, avhengig av sykehus.
Takk, skal sjekke den utEt tips fra meg er å sjekke ut boken Glukoserevolusjonen. Har akkurat lest den og den snakker en del om PCOS Så får du beste utgangspunkt før evt IVF eller annen hjelp