Høy BMI gravid

Ametyst83

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Jeg har veldig høy BMI og når jeg var på OUL så snakket hun om å at mulig fødsel blir satt i gang før termin, noen her som har vært gravide med høy BMI som har opplevd det evt? Evt hvordan har svangerskapet gått?

Jeg har høy bmi, hadde det også sist gang. Fikk beskjed om at jeg senest kom til å bli satt i gang på termindato, jeg fødte heldigvis naturlig 10 dager før termin

Jeg har høy bmi, hadde det også sist gang. Fikk beskjed om at jeg senest kom til å bli satt i gang på termindato, jeg fødte heldigvis naturlig 10 dager før termin
Okey, for fikk beskjed om at de ikke ønsket at jeg skal gå lenger en til uke 39

hadde bmi på 39 nesten 40. Hørte ikke noe om i gangsetting, men gikk en uke overtiden og ble satt i gang dagen etter overtidskontrollen. Kjempe fin fødsel. Førstegangsgravid og det gikk 7 timer fra de tok vannet til gutten var ute. Trengte ikke drypp eller noe, alt gikk naturlig etter de tok vannet.

hadde bmi på 39 nesten 40. Hørte ikke noe om i gangsetting, men gikk en uke overtiden og ble satt i gang dagen etter overtidskontrollen. Kjempe fin fødsel. Førstegangsgravid og det gikk 7 timer fra de tok vannet til gutten var ute. Trengte ikke drypp eller noe, alt gikk naturlig etter de tok vannet.
så godt å høre ❤️ Dette er mitt 3 svangerskap, men har ikke hatt høy BMI tidligere. Så er nytt for meg

Hadde bmi på 32. Fikk beskjed at jeg skulle ikke ha overtidskontroll, men få time direkte til igangsetting om jeg gikk så langt.

Jeg har hatt bmi på 35/36 de tre gangene jeg har fullført sv.skap, fikk aldri høre at jeg skulle settes i gang før da og da.
Gikk lengst med førstemann, han kom samme dag som jeg var satt opp til overtidskontroll 7 dager etter termin. Lå og føda da jeg skulle hatt overtidskontrollen, så vet ikke hva de hadde sagt på den :)

Har hatt BMI på rundt 35 jeg også, var ikke snakk om noen igangsettelse. Fikk dato for overtidskontroll på helsekortet og beskjed om at jeg ikke kom til å gå lenger enn det om det ble overtid.

Back
Topp