"Høy" barneseng?

snuppa80

Forumet er livet
Husker for ei stund siden, det var ei som viste fram et barnerom, med ei høy seng. Ikke køye, men ei halv-høy seng med rom under... Mener hun fortalte at hun hadde handlet på IKEA, rommet var utrolig fint, og jeg vil vite hvor senga var kjøpt[8D][:D] Jakter etter litt høy seng til guttene, senger med rom under hvor vi kan oppbevare leker osv. Noen som har bilder, eller aner hvor de kan kjøpes?[:)]

Jeg vet IKEA har, men jeg synes ikke den var såå solid som jeg hadde ønsket[&:]

Jeg vet at fagmøbler har! Ikke så dyre heller egentlig. Og mener å ha sett at bohus har (tror den serien heter stompa)...

Selges stompa mer da? Er de ikke konkurs?[&:]

ORIGINAL: snuppa80

Stemmer det! Gikk konkurs for et drøyt år siden, men Bohus har en serie fra norske Talgø som har en halvhøy seng, den heter Cama.
Mulig også den nye serien som heter Roomate.

Skeidar har på tilbud akkurat nå [:D]

ORIGINAL: ~Malin~

Skeidar har på tilbud akkurat nå [:D]

Hvor finner jeg det?[:)] Kikka på "kampanjer" på nettsidene deres, men det kommer bare opp "ingen kampanjer på**** nå"[>:] Jeg vil se en kundeavis jeg[:D]

ORIGINAL: Entil

ORIGINAL: snuppa80

Stemmer det! Gikk konkurs for et drøyt år siden, men Bohus har en serie fra norske Talgø som har en halvhøy seng, den heter Cama.
Mulig også den nye serien som heter Roomate.

Men du, sjekka nettsidene deres jeg, og de er jo oppe og går[8|]

Cama sengen er litt lav, jeg kunne tenkt meg en med enda mer rom under[:D] Og kanskje sklie ned[;)]

Ikea har også slike senger.

Synes den er mer enn grei nok jeg og ikke så dyr heller.

ORIGINAL: Nugatti

Ikea har også slike senger.

Synes den er mer enn grei nok jeg og ikke så dyr heller.

Var og kikka på den sist vi var der, og hverken jeg eller sambo ble overbevist... Når jeg tar i møbler skal de føles stødige, og det synes jeg ikke den senga var. JEG er ikke den sterkeste i verden akkurat, og JEG skal ikke kunne bevege ei seng slik. Derfor vil jeg ikke ha den, selv om jeg synes den ser helt grei ut[:)] OG er billig....

Back
Topp