Høy aktivitet !!

thrane

Flørter med forumet
Noen som har tips triks mot MEGET aktive mage troll ? :-P

Begynner nærmest å bli litt blå under øynene her, lille gutt turber rundt hele dagen og hele natta og så snart jeg skal legge meg så øker bare aktiviteten og nå begynner jeg virkelig å bli trøtt her :-( Og vist han skulle finne på å roe ned litt så kommer det gjerne kynnere å alt.

Noen som har noen tips ? har prøvd å få samboeren min til å pjuske magen, for da roer det seg litt, men han sovner lenge før meg å lille gutt, så han er ikke så veldig dyktig til den jobben, og så skal jo tross alt han å på jobb dagen etter...

Meget aktivt magetroll her også...og selvfølgelig mest når jeg selv er i ro. Det som roer ned mini her er mørke mannestemmer. Så hvis mannen legger eg inntil magen og sier mmmmmmmmmmmm eller noe annet med mørk stemme, så slutter romsteringa! Funka visst på meg og når jeg var liten:) 

sandkassa skrev:
Meget aktivt magetroll her også...og selvfølgelig mest når jeg selv er i ro. Det som roer ned mini her er mørke mannestemmer. Så hvis mannen legger eg inntil magen og sier mmmmmmmmmmmm eller noe annet med mørk stemme, så slutter romsteringa! Funka visst på meg og når jeg var liten:) 

Takk, gjett om det er en som skal få ligge med hode på magen i natt :-P

Her om dagen mannet gubben seg opp og spurte om ikke jeg kunne være så snill å snu meg for han klarte ikke å få sove når bebisen ble liggende å sparke ham i ryggen. Du kan tenke deg at jeg rev på nattlampa og så på ham med rødsprengte øyne og spurte han om hvordan han trodde det var når det faktisk var inni meg alt sammen foregikk :-P

Stakkars, han tør ikke si et ord nå lengere :-P

Her om dagen mannet gubben seg opp og spurte om ikke jeg kunne være så snill å snu meg for han klarte ikke å få sove når bebisen ble liggende å sparke ham i ryggen. Du kan tenke deg at jeg rev på nattlampa og så på ham med rødsprengte øyne og spurte han om hvordan han trodde det var når det faktisk var inni meg alt sammen foregikk :-P

HAHAH, nå måtte jeg le litt... :p Måte på til spørsmål, det er akkurat slik min mann kunne funnet på å si! ... 

Min er også veldig aktiv når jeg skal legge meg, lite med søvn for tiden her og, men har heldigvis til gode at hun skal sloss med ribbebena.. :) Et tips er vertfall å IKKE drikke te eller spise før sengetid.

marley88 skrev:

HAHAH, nå måtte jeg le litt... :p Måte på til spørsmål, det er akkurat slik min mann kunne funnet på å si! ... 

Min er også veldig aktiv når jeg skal legge meg, lite med søvn for tiden her og, men har heldigvis til gode at hun skal sloss med ribbebena.. :) Et tips er vertfall å IKKE drikke te eller spise før sengetid.

hos meg er det somregel mat som roer baby  ned. dersom jeg ikke spiser kvelds kan jeg bare glemme å få lov å sove.. men te, kaffe, saft eller annet med sukker er jeg forsiktig med de siste timene før jeg legger meg også. av erfaring holder jeg meg i ro da baby endelig ligger stille, virker som jeg vekker henne dersom jeg beveger meg :p morsomt å se at flere også allerede har endret vaner for å tilpasse seg den lille ;)

Back
Topp