Høsttrøtt..?

tullmusa

Forumet er livet
Er det flere av dere som blir skikkelig trøtte og leie når høsten og mørket kommer?
Jeg er trøtt konstant. Skulle på jobb 11.30 i dag. Hadde klokka på ringing til 10.00 så jeg skulle få god tid.. Men det tok meg en halvtime å komme opp av sengen.
Sovnet mellom hver slumring, og forbannet meg når den ringte. Da hadde jeg sovet åtte timer, og det er jo evig nok![:-]

Vel, var ferdig på jobb klokken 14.30, men skal tilbake nå klokken 17.00.. Er så trøtt at jeg har lyst å grave meg ned å sove til det blir vår![;)]
Når jeg har fri må jeg ha klokken på ringing, hvis ikke sover jeg gjerne til langt utpå ettermiddagen...

Dessuten er jeg LAT!! Gidder ikke gjøre noe.. Er et ork å sette et fat i oppvaskmaskinen.. Venter til jeg må på do eller nå sånt før jeg gjør det.
Blir sliten av å henge opp klær![&:]

Dagslys er visst den beste kuren mot "høstdepresjon", men når man står inne på et senter å jobber når det er lyst er det jo lite å gjøre med det.. Og hvis jeg har fri er det jo et ork å komme seg ut..

Nei, må ta meg selv i nakken nå altså! Er det flere som har det sånn her? Kanskje man kunne motivert hverandre litt...

Klem fra meg![:)]

har det på akkurat samme måten selv....[&:]
jeg er trett,sliten å gretten veldig ofte[:(] syns synd på typen som må høre på denne klaginga mi hele tida da....huff[:(]
Jeg er oxo blitt sjikkelig lat da,oppvasken er det kjedeligste man kan gjøre ass....men det må¨jo gjøres en gang......håper på å bli litt mer aktiv[8D][8D]

Åhh ja.. Men du er jo gravid, og det er jo en akseptabel unnskyldning.. [;)]

Nei, må vel prøve å dra meg opp av sofaen så jeg kommer meg på jobb. Kan jo ta litt tid. Hehe![;)]

Ja jeg er trøtt, men det kommer nok av graviditeten, for jeg elsker rett og slett høsten og mørket, kanskje litt rar jeg da[&:]
Men det er så koselig, jeg savner å være oppe i nord nå når det blir mørke tid, skulle faktisk ønske jeg bodde i nord et sted så jeg og fikk mørketid, og kuldegrader, og kanskje litt snø[:D]

Jeg er trøtt nesten hele tiden, spesielt om morningen[&:]

Jeg har vært trøtt siden jeg ble gravid.. Mørketida hjalp lite på..

Jeg er også trøtt og giddaløs. Føler liksom at jeg ikke kan skylde på graviditeten alt nå, men det er sinnssykt hvor lenge jeg kan ligge på sofaen og se på tallerken på benken og håpe den går inn i oppvaskmaskin av seg selv[:D]
Og så ser det ikke ut her. Like før hybelkaninene går til angrep på beina våre tror jeg. De ligger sikkert og venter på et passende offer [:D]

Men i helga MÅ jeg. Da kommer ungene til samboern, og de trenger jo ikke akkurat å reise hjem til mor si og fortelle at jeg kun ligger på sofaen [:)]

Godt sagt![;)]

Back
Topp