Høstsko til barn

Ellinorsmamma

Forelsket i forumet
Her skal frøkna begynne i bhg om en uke. Er usikker på hvordan jeg skal gjøre det med sko i høst. Hun har nå joggesko og gummistøvler. Hadde egentlig tenkt å kjøpe et par høye Gore-tex sko til høstbruk, men etter litt googling ser jeg at ikke alle mener dette er nødvendig. Noen som har kjøpt høstsko? Eller evt ikke har tenkt til det, men går rett på vintersko?

følger med jeg også=)

Er lenge siden men trur jeg hoppa rett på vintersko, hadde jogge sko i tilegg.
men di på litten avdeling er ikke så mye ute som di eldre men vil si jeg fåretreker gore- tex.
men du kan jo høre med di i barnehagen om du er usikker... 

Her har vi kjøpt Viking vår/høstsko. Det ser ut som en blanding av en joggesko og en vinterstøvel. Vanntette, uten for, men de går til litt over ankelen. Gull!

Jeg kjøpte litt forhøyet viking goretex til min sønn når det gikk mot vår, og de er brukt myyye. Samme tenker jeg med høst også. De har det tungt nok med å vasse i mye snø når den kommer, om de ikke skal ha tunge sko på også:)

Labambie skrev:
Her har vi kjøpt Viking vår/høstsko. Det ser ut som en blanding av en joggesko og en vinterstøvel. Vanntette, uten for, men de går til litt over ankelen. Gull!

Har du en link til disse ? =) =)

her kjøper jeg altid høstsko/overgangssko til ungene
som oftest timberland, sko som er høyere over ankelen en vanlige joggesko av 3 årsaker.
1 fordi at de går mye turer i skogen
2. vi går mye selv i skog og mark, ungene er med på både jakt og fiske
3. fordi at høsten og våren kan bli lang og godt da med et par sko som tåler litt mer en vanlige joggesko

Vi har kjøpt viking sine litt høye gore texer, men vi bruker ikke støvler :)

Labambie skrev:

YsePyse skrev:

Labambie skrev:

Har du en link til disse ? =) =)

http://www.brandos.no/viking/sparrow-mid-gtx-3-39290-3-7788-antrlime/a25084

Vi har disse, bare i rosa. :)

Åh, de var tøffe!! :)
De må jeg få tak i!

Tusen takk!:)

Bruker vanlige joggesko og hopper rett over i cherrox eller goretex vintersko. 

Back
Topp