Høstferieplaner???

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Sommeren er fortsatt her, men tenker allerede på høstferien :) har så lyst å dra på en kort tur utenlands med mann og barn.

Hva skal dere??
Elste begynner på ungdomsskolen nå, håper det er høstfri der å? må vel finne utav det før jeg booker noe :p

Jeg har litt lyst på tur til London, Dublin, Edinburgh??

Har vel neppe fri engang. Ungene hos mine foreldre, og vi jobber er jeg redd. Kanskje prøve å få tatt litt fri.
Aner ikke hvor vi skulle dradd

Har ikke mer ferie tilgode, så blir jobb på voksne og mini i bhg. De eldste blir hjemme aleine. Har fri onsdagen, så da finner vi kanskje på noe men ikke noe plan.

Tenkte å ta noen dager fri. Samboer skal på jakttur, så jeg og unga blir nok hjemme. Ellers kunne vi kombinert jakt med hyttetur.

Ja, ikke altid man kan ha fri i høstferien
Harmonerer rett og slett dårlig med jobb for både meg og mannen. Skal jeg ta fri en hel uke utenom sommeren passer det best siste uka i mnd, i forhold til de frister for rapportering jeg har hver mnd.

Vi skal jobbe hele høstferien, så blir barnehagen på vesla.

Hun vil nok storkose seg i bhg :)
Ja, jeg regner egentlig med det. Det er klart man skulle ønske man kunne benytte alle slike ferier og ha ekstra familietid, men det lar seg dessverre ikke gjøre med antall ferieuker man har på 1 år. Vi har hatt en fin sommer med Norgesferie, og hadde 1 uke i april så sier oss veldig fornøyd med det, også benytter vi helgene så godt vi kan :)

Ja, jeg regner egentlig med det. Det er klart man skulle ønske man kunne benytte alle slike ferier og ha ekstra familietid, men det lar seg dessverre ikke gjøre med antall ferieuker man har på 1 år. Vi har hatt en fin sommer med Norgesferie, og hadde 1 uke i april så sier oss veldig fornøyd med det, også benytter vi helgene så godt vi kan :)

Det er noe med det ja. Jeg tok også ut 4 uker i sommer, og da har jeg noen dager igjen som jeg tar ut litt sånn spredt utover året. Jeg har alltid en i februar, etter 7 uker med overtid trenger jeg en fridag for å vaske hus og bake kake, min eldste datter har bursdag. Jeg har somregel en til å kjøpe julegaver også ut på senhøsten. En og annen på inneklemte fridager hvor alt er stengt og sånn er det bare.

Jeg jobber mye helg, så sånne ferier er helt nydelige. Har hatt noen sommerferier å hvor barna ble sendt til familie pga rotasjonsferie som havnet uten skolens

Det er noe med det ja. Jeg tok også ut 4 uker i sommer, og da har jeg noen dager igjen som jeg tar ut litt sånn spredt utover året. Jeg har alltid en i februar, etter 7 uker med overtid trenger jeg en fridag for å vaske hus og bake kake, min eldste datter har bursdag. Jeg har somregel en til å kjøpe julegaver også ut på senhøsten. En og annen på inneklemte fridager hvor alt er stengt og sånn er det bare.
Ja det er viktig med litt pause og fri innimellom

Back
Topp