høstferie

bondekone

Forumet er livet
Har derre planner for høstferien?

Her så er vi ikke helt sikre enda,men tror det blir en tur til ei vennine av meg så muligens en tur på hytta
 
Ikke noe spesielt, men har fått noen dager fri så satser på at han sliper SFO den uka. Mulig han må en dag. Ellers skal vi være hjemme å slappe av.
 
her er det satt opp ekstra svømmekurs for de på venteliste så da blir det det 1-2 timer hver dag i ferien for skolejenta vår.
 
Eg har ei veke ferie til gode og hadde håpt på å få ta den i haustferien, men det var dessverre ikkje mulig. Mannen er aleine ansvarleg på jobb den veka, noko som betyr at han må jobbe frå 7.30 til 18.30/19.30 kvar dag (laurdag 8.30 til 15.30).

Heldigvis jobbar eg berre 60% og akkurat denne veka har eg fri mandag - onsdag. Ask kjem nok ikkje til å vere på sfo dei to siste dagane (det er ikkje ferie-sfo på vår skule, så då må han forholde seg til ein ny skule for to dagar, og det blir litt drøyt for han). Enten må eg ta han med meg på jobb, eller så må mannen ta han med seg på jobb. Med mindre svigermor kan ha han, men det er veldig usikkert sidan svigerfar ligg på sjukehus etter hjerteinfarkt (og enno ikkje er stabil nok til å bli flytta frå Ullevål til Haukeland). Mine foreldre er vekkreist den veka.

Ferie blir det uansett ikkje.
 
Vi tar kanskje en tur på hytta med min søster med barn, siden mennene våre må jobbe. Hvis ikke blir det hjemmekos og turer i nærområde med noen venner av oss. Vi tar det litt som det kommer, får se an vær og vind
 
Han skal ipå sfo mandag og tirsdag for da har lillesøster tilvenning i barnehagen. Onsdag og torsdag er han hjemme, og så skal han og jeg til Bergen på fredag. Der skal vi møte søsteren min med to barn og en kusine av meg med to barn. Skal bo på hotell der til søndag. Blir koselig med en storebrortur.
 
Endte opp med Bergenstur her også, mannen tok seg fri fra jobb så vi kan besøke familie på Vestlandet:) Det blir barnas første flytur, så gjett om eldstemann gleder seg:):):) Vi skal være fra torsdag til søndag, bo på hotell, være med familie og bare kose oss!
 
Back
Topp