Høsten er her! Storm!

Samme her. Har vært nydelig vær i hele dag, men nå river det i veggene her.

Samme her :-/ Det var skikkelig storm tidligere i ettermiddag, trær som knakk og stålplater som fløy rundt i luften :-/ Var ikke høy i hatten når jeg sendte mannen ut på sykkel for å hente de to hjem fra skolen og sfo valgte å ikke sende de andre som skulle gå hjem i dag alene så det var nok en del foreldre som måtte hente sine søte små, de var heller ikke ute på sfo pga sikkerhet :-/ Blåser og regner ennå men ikke så gale nå lenger

Syns det er deilig å kjenne at høsten er her :)

Blåser helt vilt her i dag. 11 m/s, står det. Koselig å være inne da ;)

Storm her og
Så i kveld tente vi sterinlys å koser oss :p

Samme her :)
Godt å sitte inne under et teppe nå :)

Helt fantastisk at høsten er her, ikke fullt så morro med storm da! Litt skummelt i visse deler av landet har jeg forstått, er helt ok her.

Jeg må bare si jeg er drit lei sola som steker på vindu hele dagen, holder jo på å krepere! Svetter, blir tung i pusten og over-varm i hele kroppen. Har mått dusje for å kjøle meg ned.. Tidenes høst,men ikke for denne preggisen (herlighet, klager på finværet og nå! Huff :-) )

Er skikkelig høstvær her ja, blåser og regner. Ser vi må opp og tømme takrennene igjen, til tross for at vi tømte de for løv og slikt for 14 dager siden. men nå slipper trærene mye løv, så det blir fort fult igjen.

Back
Topp