Høsten er her, og ingen klær passer til ungene!

Krösa Maja

Forumet er livet
Denne sommeren har jo vært veldig spesiell, ungene har ikke brukt bukser og genser siden førsten av mai. Nå er det kaldt og disse klærne må igjen tas i bruk. [emoji38] Det er første året jeg virkelig ser at ungene har vokst, alle bukser rekker ungene til leggene, og genserne er korte i armene [emoji23]Så her må omtrent hele garderoben fornyes til tre barn [emoji28]Flere som har barn som har vokst enorm i sommer, litt morsomt å se det så tydelig som denne sommeren!
 
Jada, her har vi måtte byttet ut alt til begge. Yngste har hoppet over en str. Så har så mye fint tøy som vi ikke har fått brukt.
 
Ja. Han vokser alltid om sommeren, og helst bare da. Så har alltid en god del i neste str klar liggende. Både hverdagstøy og yttertøy.
 
Jepp. Har vel nå brukt rundt 30.000,- på ny garderobe til gutta. :eek:
 
Oh yes! Og butikkene hadde nesten ingenting inne i eldstes str for halvannen uke siden :/ Ble ikke mye til yngste heller. Mange bhg-startere hadde handlet før meg, tror jeg :p Trenger plutselig sko til minste også, men der er det kun vintersko å oppdrive nå.
 
Oh yes! Og butikkene hadde nesten ingenting inne i eldstes str for halvannen uke siden :/ Ble ikke mye til yngste heller. Mange bhg-startere hadde handlet før meg, tror jeg :p Trenger plutselig sko til minste også, men der er det kun vintersko å oppdrive nå.

Mange har nok vært flinke til å være tidlig ute[emoji85]
 
Oi, hvordan i alle dager får du til det? Har du et helt fotballag? :p

Haha, nei, har nok "bare" to. Men, har kjøpt masse, masse ull (det koster jo ganske så mye. Har vel det meste i den nye kolleksjonen til Hust & Claire nå). :DOg så røk jeg på en smell med den nye Gullkorn design kolleksjonen, og Memini +++ Alle kommer jo med nytt nå, og pengene flyyyyr. :p Nå har de i hvert fall det de trenger, vel, de har kanskje nok for 100 barn :rolleyes:, men, men. Trenger bare vintersko nå, så er alt i boks. :oops:


Hmmm, ja, jeg er vel kanskje over middels glad i klær til barna. :angelic:
 
Jo, det er det, mange av oss klarer det veldig fint, både til små og store. Du trenger jo ikke kjøpe usett. ;)

Det er rett og slett fullstendig uaktuelt å kjøpe brukte klær til mine eldste barn ;)
Jeg kan kjøpe noe brukt til minste som kjoler eller yttertøy. Det er betydelig mindre brukt enn de større størrelsene. Hva du eller gjør spiller ingen rolle for meg, jeg tar ikke på mine eldste klær brukt av fremmede mennesker. Men kan fint arve av personer vi kjenner godt [emoji846]
 
Haha, nei, har nok "bare" to. Men, har kjøpt masse, masse ull (det koster jo ganske så mye. Har vel det meste i den nye kolleksjonen til Hust & Claire nå). :DOg så røk jeg på en smell med den nye Gullkorn design kolleksjonen, og Memini +++ Alle kommer jo med nytt nå, og pengene flyyyyr. :p Nå har de i hvert fall det de trenger, vel, de har kanskje nok for 100 barn :rolleyes:, men, men. Trenger bare vintersko nå, så er alt i boks. :oops:


Hmmm, ja, jeg er vel kanskje over middels glad i klær til barna. :angelic:

Ah, ja, da skjønner jeg at sedlene får ben å gå på. ;)
 
Det er rett og slett fullstendig uaktuelt å kjøpe brukte klær til mine eldste barn ;)
Jeg kan kjøpe noe brukt til minste som kjoler eller yttertøy. Det er betydelig mindre brukt enn de større størrelsene. Hva du eller gjør spiller ingen rolle for meg, jeg tar ikke på mine eldste klær brukt av fremmede mennesker. Men kan fint arve av personer vi kjenner godt [emoji846]

Det var jo også en holdning. Deg om det problemet. :)
 
Dyrt med barn [emoji33]

Jass. Og så er det jo ganske så gøy å kjøpe klær til barna. :p

De vokser jo fortere enn fortest, så blir en del da. Heldigvis kan lillebror arve mye av storebror. :)
 
Haha, nei, har nok "bare" to. Men, har kjøpt masse, masse ull (det koster jo ganske så mye. Har vel det meste i den nye kolleksjonen til Hust & Claire nå). :DOg så røk jeg på en smell med den nye Gullkorn design kolleksjonen, og Memini +++ Alle kommer jo med nytt nå, og pengene flyyyyr. :p Nå har de i hvert fall det de trenger, vel, de har kanskje nok for 100 barn :rolleyes:, men, men. Trenger bare vintersko nå, så er alt i boks. :oops:


Hmmm, ja, jeg er vel kanskje over middels glad i klær til barna. :angelic:

Ja hvorfor er det slik. Alt kommer på engang [emoji23]
 
Jepp...
2,5-åringen er plutselig oppe i 104 i klær[emoji44]

Og babyen på 3 mnd startet visst med 68 da han begynte å bruke klær [emoji23]

Ekstremt fornøyd med 3 for 2 hos både KappAhl, Lindex og Cubus denne uka. Og enda mer takknemlig for at 2,5-åringen godtar alt så lenge det er rosa, har lommer eller glitrer [emoji85]
 
Ja hva skal man si.. alle mine 5 har vokst både oppover og utover i sommer :singing: Så jeg har handlet litt men må nok handle inn litt mer til enkelte av dem.
 
Back
Topp