Høstbildekonkurranse

Ho3ne

Elsker forumet
Hei :) Hva med å dra igang en bildekonkurranse der tema er høst? Jeg vet ikke helt hvordan man skal få gjennomført den, men det hadde vært gøy. Ser jo det har vært gjort en del tidligere, så prøver å dra det igang igjen :)

1. Vi trenger en siste frist for innsendelse, f.eks. 20. oktober?

2. Vi kan delta med ett bilde hver?

3. Vi nummerer de bildene som er kommet inn, og lager en avstemmingstråd.

4. Avstemming kan foregå fra 20.-30. oktober?

5. Vinneren får ære og ros og applaus :p Og bestemmer tema for neste bildeknkurranse?

Yes, da er vi iallefall 2 da :p

Ingen flere? Ja, nei, får finne fram kameraet og komme meg ut å knipse litt til helga da :D

Skal se om jeg får tatt et blinkskudd :)

Hei :) jeg venter en liten prinsesse i januar , og er på leiting etter navn. Hadde nett en gammel beste vennine som jeg dessverre døde nylig. Og jeg har lyst å kalle datteren min det samme som hun het. Men lurer på hva de nærmeste vennene hennes sier og tenker om det ?

Blitt noe knipsing av fine høstbilder? Jeg har faktisk vært å snust litt på den lokale fotoklubben :D Men har ikke tatt noen bilder enda. Må gjøre det før det blir for sent :) frist 20. oktober?

Hei :) jeg venter en liten prinsesse i januar , og er på leiting etter navn. Hadde nett en gammel beste vennine som jeg dessverre døde nylig. Og jeg har lyst å kalle datteren min det samme som hun het. Men lurer på hva de nærmeste vennene hennes sier og tenker om det ?

Kanskje denne skulle i en annen tråd? Men uansett så tror jeg vennene hennes ville sett på det som en måte å ære henne på, og at en bit av hennes minne får leve videre :)

Har dere knipset noen bilder da? Jeg har ikke det. Har liksom ikke kommet meg ut i knipsemodus. Blir stort sett ut på butikken eller andre ærend. Men neste gang solen titter fram, da skal jeg ut da :D :laughing001

Helt glemt ta høstbilde:P Prøve huske det i morgen;)

whey :) Første bildet :D

Back
Topp