*Høst*

Jeg skulle ønske vi hadde mer interiør-hjem, det blir jo så fint om man bare ordner litt! Men jeg føler ikke det blir fint hjem til oss uansett hva jeg gjør :( Tror vi har for mye forskjellige ting, møbler og ting går ikke i stil med hverandre, og jeg mangler totalt fantasi :P
Har lilla duker og gardiner nå da, regner med de blir hengende til det blir rødt til jul :)

Jeg skulle ønske vi hadde mer interiør-hjem, det blir jo så fint om man bare ordner litt! Men jeg føler ikke det blir fint hjem til oss uansett hva jeg gjør :( Tror vi har for mye forskjellige ting, møbler og ting går ikke i stil med hverandre, og jeg mangler totalt fantasi :P
Har lilla duker og gardiner nå da, regner med de blir hengende til det blir rødt til jul :)
^ nøyaktig hvordan jeg føler / tenker det :p samme med fantasien

Jeg skulle ønske vi hadde mer interiør-hjem, det blir jo så fint om man bare ordner litt! Men jeg føler ikke det blir fint hjem til oss uansett hva jeg gjør :( Tror vi har for mye forskjellige ting, møbler og ting går ikke i stil med hverandre, og jeg mangler totalt fantasi :p
Sånn er det her også :(

Back
Topp