Høst/vintertrøtthet

Kal-El

Forumet er livet
Er det noen flere her som har merket at høst/vintertrøttheten setter inn på ettermiddagen?

Her er vi trøtte hele gjengen, til og med katten vår er trøtt de siste 4-5 dagene. (ikke pga. babyen, der får vi stort sett like mye søvn som tidligere etter fødsel, og han sover 7-8 timer om natta nå fra 22.00 - 05.00 ca hver natt + 2-3 ganger på dagtid.)

Er trøtt omtrent hele tida jeg så merker ikke så mye forskjell.. Håper bare høsten kan komme for fullt snart, elsker høsten[:D]

jeg er trøtt hele dagen jeg..

Har begynt å merke det ja.. Det og hodepinen...katten vår er trøtt bestandig han, ligger som et slakt på sofaen hele dagen[:D]

Huff ja, for 3-4 dager siden begynte det.. Gud så trøtt jeg er! Dette har vært en av de verste ukene så langt.. Orker nesten ikke gå ut døra [:-] Tror jeg må flytte til Spania! [&:]

jeg merker jeg er trøttere for tiden, men tror egentlig det er fordi jeg jobber fullt og studerer i tillegg

Nei egentlig ikke. Jeg bruker egentlig ikke å bli så mye trøttere på vinteren, men det henger kanskje sammen med at jeg legger meg tidligere...også sover jeg bedre om vinteren/høsten... Hmmm, det vil kanskje si at jeg blir trøttere?

ORIGINAL: nemi.marselia

hmm nei lika høst vinter så æ får meir energi

samme her!
Og sambo er så allergisk på sommeren at han blir og piggere når høsten kommer[:)]

ORIGINAL: Bekkizz83&Julie
Tror jeg må flytte til Spania! [&:]

oooohh mmmmmmmmmmmmmmmmmsssssspania!!! jeg vil også flytte dit!!! [:)]

Merker at jeg er mer Zzzzzzzzzz nå ja... men for å være ærlig sitter jeg nå bare og venter på at vepsen skal forsvinne, så hødtdepresjon kommer jeg ikke til å få! [;)] liker høsten jeg... på en måte- når det ikke regner vel og merke.

ORIGINAL: Miluna

Merker at jeg er mer Zzzzzzzzzz nå ja... men for å være ærlig sitter jeg nå bare og venter på at vepsen skal forsvinne, så hødtdepresjon kommer jeg ikke til å få! [;)] liker høsten jeg... på en måte- når det ikke regner vel og merke.

Ja liker høsten selv, og får ikke noe spesielt med depresjoner, bare trøtthet i en overgangsperiode på 2-3 uker.

trøtt og sliten ja... Forbokstaven. Tror at jeg er høygravid og har altfor mye å tenke på for tiden spiller litt inn der også!

Back
Topp