Høst/vinterjakke til de minste

Bruker me too jakker. De er så friske i fargene sine. :)

Bruker Didriksson på 3-åringen og jenta bruker vi en fra Kappahl som heter Kaxs. Har også flere vindtette jakker og fleece og vindtette :-)

Jeg har denne til minsten, i merket wheat! Kjempe fornøyd med den, synes han er så fin i den :) den kosta alt for masse av hva jeg ville brukt på en jakke, men vi var så heldige at vi fikk gavekort av mannens jobb i gave når minsten kom til verden, så var jeg der en kveld de hadde kundekveld med 20% på hele butikken ;) glad i tilbud vi :p

Jeg har denne til minsten, i merket wheat! Kjempe fornøyd med den, synes han er så fin i den :) den kosta alt for masse av hva jeg ville brukt på en jakke, men vi var så heldige at vi fikk gavekort av mannens jobb i gave når minsten kom til verden, så var jeg der en kveld de hadde kundekveld med 20% på hele butikken ;) glad i tilbud vi :p
Glemte legge ved bilde :p ImageUploadedByBV Forum1412170333.072508.jpg

Eldste har en HH vinterjakke, og en HH parkas til fint bruk. :) Også har han HH allværsjakke, og en penere Name it jakke til fint. :)

Mellomste har Skogstad ytterjakke, har bare blitt brukt til fint, da hun ikke bruker to-delt sett. Har en penere jakke til fint, også en HH allværsjakke. :)

Fornøyd med parkasen og HH vinterjakke, men neste år blir det Reima allværsjakker. :) Liker ikke glidelåsen og noen andre småting..

Bruker svært lite vinterjakker de her da, ettersom de ikke bruker det i bil, så da blir det oftere brukt tykke ullgensere.

Poden har ørten forskjellige.

Til de aller minste synes jeg anorakkene til Mini a ture er fine, ellers har name it noen fine jakkr også.
Nevøen min får vinterjakke fra reima

4åringen har color kids, den er veldig god og bevegelig :) 1åringen har reima tec, har ikke prøvd den ennå, men den virker god :) Begge har vår/høst jakker franame it :)

De har mange forskjellige. Til høsten har de både helly Hansen, bergans, reima og polarn o pyret allværsjakker. Til vinteren har de bergans og polarn o pyret dunjakke. Samt Skogstad og icepeak jakker. Fornøyd med alle samme :)

Har en vindjakke fra me too og ulljakker

Back
Topp