Høst og vintertøy

Fru Slick Chick

Elsker forumet
Hva har dere kjøpt inn av klær og utstyr for å gjøre gullene klare til høst og vinter?

Gjerne pris og anbefalinger hvis dere er super fornøyd med noe [:)]

Inneklær og sånt skal jeg se om jeg finner i dag.

Tror det blir parkdresser fra Mini A Ture, de er regntette og forte, men foret kan ikke tas ut, men det gjør ingenting... Har kjøpt inn høstjakker og luer fra Mini A Ture, disse har vi fått suuuper tilbakemelding på!
Høstsko har jeg heller ikke kjøpt enda så henger meg på i tråden her etter tips...[:)]

Har kjøpt regndress på obs,Navigare,og reimatec vinterdress.
Mangler å kjøpe inn litt ullklær,vintersko og litt div luer og votter.

mini begynte i bhg denne uken, så til det har vi kjøpt til vinteren

Lego parkdress (1/2 pris ,450,- betalte vi)
refleks reintøy (400,-)
reflex fleece (200,-)
ecco goretex vintersko (600,-)
Skogstad jakke (1/2 pris, 300,- betalte vi)

og en berganssekk til 300,-

mangler lue og votter.

Oi, så nå hvor mye penger vi har brukt- han fikk det bursdagsgave.

Vi har kjøpt:

1 navigare bevernylondress
1 regnsett fra skogstad
1 regnjakke med fòr fra cubus
1 par gummistøvler
1 par viking cherrox
1 reimatec danube til vinteren
Skal kjøpe vintersko, og har en del hjemmestrikket ull, + at vi blir å handle inn ull undertøy.

Til dere som skal kjøpe ulltøy så har de tilbud på kjempe bra ullundertøy på obs. [:)] Hamstret for nesten 2000 kr [&:]
De hadde ullkrinkel bukser forrige uke til 179 kr. Kjøpte bare en siden jeg hadde tatt så mye av det andre, men angret meg litt å går når jeg så at de kostet 329 på en annen butikk.... [&o]

Begynner å nærme meg det hun trenger, tror jeg [8|]

Kjøpt litt ull - Bånnsull hadde salg, men det var begynt å bli litt tomt nå. Fikk en super god dress og noen luer. Så har hun høstjakke fra Mini a ture, den har vi brukt mye alt - genial, med glidelås i ryggen. Parkdress fra Reima tec, med flees dress som kan taes inni. Hadde problemer med å finne sko, hun har så små føtter enda. Husker ikke helt merke, men fornøyd [:)] Så har vi noe ull fra Janus pluss litt flees og så har jeg planer om å strikke litt, men tiden går jo så vi får se [8D]

JEg kjøpte en høstdress på bogerud, den var dritkul[:)] kostet 400 tror jeg.
Regndres fra Reflex, kjøper samme hvert år, er veldig fornøyd med den og prisen: 350,-
Ellers så håper jeg det er endel som passer fra ifjord.
Raima dressen vi fikk til jul ifjord håper jeg passer hvertfall fram til jul i år og.
Måtte kjøpe nye vintersko på slutten av sesongen ifjord, så håper de også passer i år.
Han har en fleece dress fra Stormberg som passer enda.
MASSE strikket tøy som passer enda.

Må kjøpe luer og tynn-ull, så tror jeg det meste skal være i boks[;)] hvertfall inntil videre

kjøpte den barnehagepakken til sportsmann
499 for fleece genser og bukse,regnklær og parkdress med avtagbart for.
Skal kjøpe annen vinterdress i tillegg og vintersko. Har cherrox og støvler i barnehagen.
Ullundertøy kjøpte jeg litt på cubus i går, de selger en del til 59 kr pr genser og 74 pr longs..
(regner med det er fjordårets men det spiller jo ingen rolle[;)] )

Har arvet det meset av vinter og regntøjet

det vi mangler er lue, votter og litt mere ull

han skal ikke fryse denne vinteren , kansje jeg kjøper cherox til han

Ja, har kjøpt litt på finn. En reimatec dress,reflex høst dress,viking sko,3 stk reimaluer, og en annen lue samt en vinter kåpe for 700kr [:)] Fornøyd med det kjøpet.

Nå er det bare hun eldste igjen. Hun skal få en reima tec(ny) sånn at de 2 andre kan arve den...forhåpentligvis[;)]

Er inne på finn ofte og ser der. de selger en haug av reimatec dresser i str 80-92.Synens de florerer der inne

ReimaTEC Noor vinterdress i babyfasong til kr 999,-

Ponny Sympatex vintersko til kr 699,- (+ ullsåle til 59,-)

Viking Thermostøvler til kr 349,-
(lik bildet, bare at han har i svart)

That's it sålangt [:)]

Men på innkjøpslista står:

Troll lue/finnlandshette til kr 249,-

2 sett Hestra votter med primaloft til kr 275,- per stk

ja, også har han parkdress fra Navigare, det var en gave så husker ikke pris [:)]

regndress fra reflex, kostet vel rundt 3-400 kr tror jeg..

og ull har han i massevis, men har bestilt noe nytt fra sparkjøp for sesongen [:)]

Lumina og Erik : Hvor har du kjøpt de hestra vottene? [:)]

Jeg venter på vinterjakken til Mini A Ture,den er nydelig :) håper det er bra kvalitet,noe jeg tror det er [;)] Har troll dressen fra i fjor som jeg håper passer i år,hvis ikke kjøper vi Hummel vinterdress elr Reima elr Mini A Ture i den også..

Har kjøpt inn en del ulltøy i janus,joha og nøstebarn.. Og en kjempe deilig fleecedress fra minirodini til størsten [;)] Vintersko har jeg ikke kjøpt enda,blir nok ecco i år også [:)]

ORIGINAL: WhiteZinfandel

Begge har:
Todelt regnsett fra Reflex (Marcus har et fra Reima også)
Hel regndress fra Reflex med for
Sydvest og regnvotter fra Reflex
ReimaTec vår/høstdress med fleecedress som kan festes inni
ReimaTec vindjakke
Jenny har ReimaTec overtreksbukse med seler
Hummel vinterdress
Jenny har en en vinterdress fra Reflex, men både hun og Marcus skal få hver sin ReimaTec. Den Reflexdressen er litt for stor
Luer har vi fra Reima, både tykke og tynne
Tynne og tykke votter fra Reima, men skal kjøpe noen fra Hestra også
Vi har myyyyye ull fra Janus, både de tynneste og fra Prins og Prinsesseserien, samt litt fra joha og petit bateau.

Begge har gummistøvler fra Tretorn uten for
Vintersko fra Superfit, og overgangsko fra Timberland

Har du vært fornøyd med hummel dressen?

Noe passer fortsatt.. (reima lue og votter fra i fjor og endel ulltøy.. og reimatec vindjakke)

Har kjøpt nytt:
-Troll høstdress
-geox høstsko
-nye gummistøvler (husker ikke merke)
-Reimatec vinterdress
-troll regnvotter
-Janus krinkelull bukse
-og diverse inneklær til høst/vinter

Trenger fortsatt:
-Tykk ulldress (nøstebarn eller troll)
-Vinterstøvler (Viking)
-Cherrox. (Kanskje de hun har passer, har ikke målt ennå)
-Også hadde vi tenkt å kjøpe den troll finnlandshetta.. :)

har nå endel som passe fra i fjor:) har reima dress som i hååååpe e stor nok enda.. ullklean e vel stor nok, lua og votta og sånt passe vel fortsatt...
må ha ny regndress etterkvært.. da bli d reflex sin...
*cherroxa
*viking goretex sko tenkte i og teste i år..

så har i tenkt å kjøpe reflex sin heilårsdress når den kjæm... sånn me ulldress inni..

Akkurat kjøpt inn Reflex allværsdress som jeg har fått anbefalt av veldig mange, skal se hvor lenge den holder utover vinteren med nok ulltøy under. Har et par billige vinterdresser i reserve, tror ikke det blir noen dyr vinterdress før til neste vinter når de er mer ute osv.

Kjøpte vintersko til ham på salg i våres, Rådis-støvler.
Skal se an om han trenger flere - mulig det blir et par Dockboots eller noe slikt, som er en type "pustende" Cherroxstøvler, som kan vaskes i vaskemaskin. [:)]

Har litt småting fra i fjor - Reimavotter, sydvest osv.
Regntøy fra Sportmann.

Og en del ulltøy fra Krokofanten, blir nok mer fra Janus m.m.

Back
Topp