Har dere Noen kjekke planer eller tips for ferien?
Skal dere ha ferie eller er barna i bhg/SFO?
Skal dere ha ferie eller er barna i bhg/SFO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj så spennendeForhåpentligvis kommer minsten den ukapappa er nedover og tar seg av storesøsken, så de skal nok mye ut på tur
![]()
Er jo innenfor termin, så hadde vært stas om pappa fikk treffe minsten før julOj så spennendeda håper jeg han kommer
![]()
Ja da er det jo ekstra stasEr jo innenfor termin, så hadde vært stas om pappa fikk treffe minsten før jul![]()
Sfo i skoleferier er alltid så moro for barnaHer blir vi å hjemmesambo jobber å barna går på SFO jeg er hjemme med dårlig bekken så får ikke finne på så mange sprell
![]()
Ikke santSfo i skoleferier er alltid så moro for barnagodt at det finnes et slikt tilbud når man skal være hjemme
![]()
Huff, er du så klein?Ikke santå det er mye kjekkere for de å være der enn hjemme med meg som nesten ikke kan gå
![]()
Jeg har termin 4 november så nermer seg nå heldivisHuff, er du så klein?når har du termin?
Det blir koselig daVi har ingen planer og barna skal nok i bhg. De skal ha en del fri uka før høstferien her da, får besøk av min familie fra østlandet![]()
Min mamma også yngste gutten til søstra mi, han er like gammel som min eldsteDet blir koselig dablir det mange som kommer?
![]()
Ååh det blir nok helt kanon jaMin mamma også yngste gutten til søstra mi, han er like gammel som min eldste![]()
Gutta har ikke sett hverandre siden tidlig i juni, så gleder oss veldig til besøk![]()