Høst ferien

Forhåpentligvis kommer minsten den uka :) pappa er nedover og tar seg av storesøsken, så de skal nok mye ut på tur :)

Jobb jobb jobb og eksamen..

Jeg er hjemme i perm, men vi skal nok bare være hjemme å slappe av og kose oss. Frøkna går ikke på sfo.

Ingen store planer, bursdagsfeiring av minstemann og flere i familien, så vi blir nok bare hjemme. Mulig det blir litt barnehage/sfo på ungene da jeg har mye å gjøre på studiene. Men vi får se :D

Her blir vi å hjemme :) sambo jobber å barna går på SFO jeg er hjemme med dårlig bekken så får ikke finne på så mange sprell :)

Her blir vi å hjemme :) sambo jobber å barna går på SFO jeg er hjemme med dårlig bekken så får ikke finne på så mange sprell :)
Sfo i skoleferier er alltid så moro for barna :) godt at det finnes et slikt tilbud når man skal være hjemme :)

Vi har ingen planer og barna skal nok i bhg. De skal ha en del fri uka før høstferien her da, får besøk av min familie fra østlandet :)

Er planleggingsdager i bhg når jeg har høstferie, så snuppa blir hjemme med meg, noe hun hadde blitt uansett :)

Back
Topp