Høst-dress?

besnik

En del av april og mai2013
MAI 2013
Tilgangsansvarlig
VIP
Hvilken høstdress har dere til de små?

Vi har reimadress til sønnen vår på ett 16 mnd, men har ikke tenkt så langt til nybabyen. Blir vel joha ullfrottè tenker jeg. Den var så god til førstemann. Blåser det kaldt vet jeg virkelig ikke. Har du noen tips?

Kjøpte to Stormberg parkdresser brukt til mi. Den ene er softshell og den andre er litt tykkere. Fikk de for 200 kr stykke:-D Fins så masse brukte klær som er knapt brukt. Eneste jeg ikke kjøper brukt er sko!

Knøttebærer skrev:
Vi har reimadress til sønnen vår på ett 16 mnd, men har ikke tenkt så langt til nybabyen. Blir vel joha ullfrottè tenker jeg. Den var så god til førstemann. Blåser det kaldt vet jeg virkelig ikke. Har du noen tips?

Her er snuppa litt større og skal begynne i barnehagen så må nok ha noe mer enn ullfrotte:-)

Kvælpklein! skrev:
Kjøpte to Stormberg parkdresser brukt til mi. Den ene er softshell og den andre er litt tykkere. Fikk de for 200 kr stykke:-D Fins så masse brukte klær som er knapt brukt. Eneste jeg ikke kjøper brukt er sko!

Følger med på ulikeplasser jeg og etter brukt:-) og kjøper heller aldri sko brukt.

Jeg har kjøpt en parkdress i merke "leke tøy":) Og så har jeg regn tøy i tillegg. Har kjøpt et par ull dresser til å ha under, om det skulle være litt kaldt.
Har ikke kjøpt vinter dress enda, venter og håper hun får i bursdagsgave:)

Groer skrev:
Jeg har kjøpt en parkdress i merke "leke tøy":) Og så har jeg regn tøy i tillegg. Har kjøpt et par ull dresser til å ha under, om det skulle være litt kaldt.
Har ikke kjøpt vinter dress enda, venter og håper hun får i bursdagsgave:)

Har bådevforet og ikke foret regntøy,men tenkte jeg nåtte ha en god vinter dress til vinteren og,har lyst på reima,men synest de er så dyre:-(

Vi har en reima og troll dress til høst/vinter... Men man trenger ikke kjøpe de dyreste for å få en god dress. Har kjøpt regntøy på Lindex og det er krutegodt

Back
Topp