Hørte lille Milli!

Maur Asto

Gift med forumet
⭐️ Babyverden Stab ⭐️
I går fikk jeg låne BabyWatcher'en til naboen. Og etter litt leting fant jeg lille Milli - høyere oppe på magen enn forventet. Den lille skjønnassen min hadde hjertelyd på 147 ca. Både jeg og mannen min er i lykkerus! Og nå skal jeg høre den igjen når jeg kommer hjem i dag før jeg må levere den tilbake. Og i morgen er det jordmortime og da gir jeg meg ikke før vi får hørt den igjen. Gode lille Millien vår! En stor opplevelse for begge to. Lettelse for meg og så gjorde det Milli mer virkelig for mannen min. Nå er vi forelska begge to!

so kjekt då, skulle gjerne hatt en sånn dings eg og. Eg var til jordmor forrige fredag, spurte om å få høyre hjertelyden, ho prøvde men vi hørte ingen ting enda. Litt dumt, men ho sa eg måtte love å ikkje få panikk sjøl om vi ikkje hørte den.

Det sa legen til meg også da han sjekket etter hjertelyden da jeg var 13+3. Men jeg tror bare de ikke tar seg nok tid. For det tok litt tid å finne den. Det ER jo der, så når jeg skal til jordmor i morgen, kommer jeg til å kreve at hun finner den. Hvis jeg klarer det selv første gang jeg prøver, må vel ekspertene kunne klare det også vel? [:)]

Back
Topp