Hørte ingenting..

Plink

Glad i forumet
..Men det er vel for tidlig. Har kjøpt meg en Angelsound, og har brukt den ved mine tidligere svangerskap også. Det har vært så betryggende å høre de fantastiske hjerteslagene. Men som sagt så har jeg ikke funnet de ennå, tror babyen ligger litt for langt nede ennå til å finne de.. Tror jeg fant de i uke 12 sist, så har jo litt å gå på ennå.

Prøver å ikke la det ta piffen ut av meg, så får jeg heller fokusere på at vi fikk se nurket vårt friskt og raskt på UL i uke 8 :)

Andre her som har Angelsound (el.l.) og har hørt hjerteslagene?

Min er til låns, skal hente den nå til uka :) Jeg mener at sist hørte jeg hjertelyden i uke 9+
Så du skal ikke beskymre deg! Vet at mange leger/jordmødre vil ikke lytte til hjertelyden før uke 16, for da skal livmora vær kommet så høyt at man skal høre hjertelyden :)

Har den jeg også.
Men er bare 8+1 så er nok ikke så rart jeg ikke har funnet hjertelyden. Hadde ikke i mitt forrige svangerskap. Hørte kun til jm da.

Eg hørte kje hjerta i min angel sound sist før eg va 13 uker på vei. :) Nå ligge angel sounden sjå søsterå mi, men bør vel henta an snart, men broke vel opp batterie før eg får hørt hjerta!!! DESPERATE! :p

Er straks 11 uker på vei, og finner heller ikke hjertelyden. Men nå har ikke livmoren kommet opp forbi skambenet til meg enda :) Ligger gjemt godt i bekkenet .

prøvde igår jeg, 9+4, d kom litt noen ganer virka det som på displayet, men det forsvant igjen like fort, så er nok for tidlig hos meg iallefall :P tenkte å prøve igjen til neste helg ;)

min er og til låns, så jeg må få henta den, var en trygghet å ha den sist til jeg kjente liv ;)

Er straks 11 uker på vei, og finner heller ikke hjertelyden. Men nå har ikke livmoren kommet opp forbi skambenet til meg enda :) Ligger gjemt godt i bekkenet .

Her også... Magen er superstor på kvelden pga. oppblåsthet, men ingenting av det er gravid-mage.. Og på dagen er den helt flat. Med første kom ikke magen før jeg var halvveis. Kanskje like greit siden jeg ikke kan si det på jobb på en stund.

Back
Topp