Hørte hjertelyden i dag

rosenjenta

Glad i forumet
Hei.

Var nettopp hos legen, alt sto bra til. Hjertelyden var på 140 [:D] Hvordan er dette med hjertelyden, noen sier at dersom antall hjerteslag er over xxx så blir det jente og under xxx så blir det gutt. Noen som vet det?

Tror det er: over 140 jente, under 140 gutt.... så du har havnet midt på[;)]

Eg har lagt på ca 140 heile tida, helst litt under. Kun 1 gang heilt oppe i 150, så det ser ut til at det blir gutt på meg då... Blir spennande å sjå! Ikkje mange dagane igjen!!!
Huska første gang eg hørte hjertelyden... det var første gang det gikk skikkelig opp for meg at det var et levande vesen inni meg! Begynte å grine med ein gang! He he...

har hatt hjertelyd på både 151, 137, 143 de sier at over 140 blir det jente,mn her blir det gutt:)

hadde hjertelyd på 160 sist gang jeg hørte hjertelyden, og det var på begge to men venter en av hver ifølge  ul

Eg gleder meg sånn til å få høyre hjertelyden! Er det legen som sjekker det?

Hei KariAlana..

Det var legen som sjekket det ja [:D]

ÅÅ det er så fantastisk med den hjertelyden. Gleder meg masse til neste gang. Min lå også på 140. Spennede å følge utviklingen.. :)

Lykke til videre med nurket. [:)]

Hjertelyd er gøy [:D] Vår knert sitt hjerte slo 156 slag i minuttet [:D]

ORIGINAL: KariAlana

Hei! Det var jordmora som sjekka det på meg. Eg har gått til både lege og jordmor, så viss du skal det også, så er det heilt sikkert den første du skal til kontroll hos som sjekker det! Gled deg! Det var deilig å høyre lyden! Og så var eg til ultralyd i veka etter og det var jo berre heilt topp! [:D]

Vet ikke helt, men legen sa til meg før han lyttet at det var ikke sikkert at vi fant den. Jeg er 15 uker på vei i dag.

Min tålmodide fastlege fant hjertelyden i uke 11 på meg.

ORIGINAL: Twini

ORIGINAL: lilletrille

Hei! Det var jordmora som sjekka det på meg. Eg har gått til både lege og jordmor, så viss du skal det også, så er det heilt sikkert den første du skal til kontroll hos som sjekker det! Gled deg! Det var deilig å høyre lyden! Og så var eg til ultralyd i veka etter og det var jo berre heilt topp! [:D]

Når får vi høre hjertelyden? Hvor mange uker må man være?

Åh det er godt når du får høre den.
Jod\rdmora mi er visst kjent for og ha rett på hvilket kjønn det er når hun hører den, Hos jordmora var den ca 140 slag og på ultralyden var den ca 150 slag.
Hun sah først at det muligens var en gutt, Også sah hun at på guttene var det ofte kraftigere slag, Såh hun mente mest at det var ei jente her..... [:D]

ORIGINAL: Twini

ORIGINAL: lilletrille

Når får vi høre hjertelyden? Hvor mange uker må man være?

Kor mange veker man MÅ vere det veit eg ikkje. Eg var til jordmor uke 17, og då hørte eg det første gang. Hadde ikkje vore til verken lege eller jordmor sidan 5+5 då....

Back
Topp